13 Kasım 2009

Susam Sokagi


10 Kasim 1969'da ilk bolumu yayinlanan Susam Sokagi, orijinal adiyla "Sesame Street", cocuklugumun en guzel ve en anlamli anilarindan biridir. Hic kacirmaz her gun izlerdim. Benim kardesim oradan okuma-yazmayi ogrendi ve ilkokulda 1. sinifi atlayarak 2. siniftan basladi! :)

Butun karakterlerini ayri ayri severdim, tum sarkilari ezberlerdim. Hala da ne zaman gorsem izlerim, soylerim, cocukluguma donerim. Gerci kojoya gore ben hala cocukmusum, o ayri :P

Susam Sokaginin 40. yili onuruna google doodle lar Susam Sokagi karakterlerine burundu! Google bu isi cok guzel yapiyor bence, cok basarili tasarimlar, oyle degil mi?

O kadar cok anim var ki Susam Sokagi ile ilgili, baslasam gunlerce yazarim herhalde! Hey gidi gunler heyyyy!!!

Dizinin hala yayinlaniyor olmasina cok sevindim. Gerci gunumuz cocuklari yeni nesil icatlarla ilgilenmeyi daha cok seviyorlar (bkz. pokemon, sihirli zimbirtilar falan) ama insallah Susam Sokagi hep yayinlanir, cocuklar torunlar hep birlikte tekrar tekrar izleriz :))

Gun gunesli
Insanlar neseli
Sen de gel oyna
Susam Sokaginda

Dostluk ve nese
Sariyor her yeri
Gel katil bize
El el ele

Sev dunyayi
Acilir her kapi
Iste Susam Sokagi!


0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com