2 Kasım 2009

Kasim Geldi Ya, Bu Sefer Kesin Kis Geldi!


Bu sefer kesin kis geldi! Gecen hafta yazdan kalma gunler yasadik, hava 20 derece civarindaydi. Ilikti hava, gunes vardi. Bu hafta ise tam tersi, nasil bir ayaz, soguk anlatamam! Kasim ayi basladi ya, tamam artik kis ulkesinin sinirlari icine hosgeldiniz! Bir de dun acaip yagmur yagdi, goz gozu gormuyordu yagmurdan, o derece!



Yagmur botlarimi giydim firsattan istifade! TR'de olsam ne kadar kullanirdim bilmiyorum ama bu ulkede plastik yagmur botlari acaip ise yariyor! Odedigim paranin hakkini veriyorlar tam anlamiyla :) E bahse konu olan botlar Burberry olunca bol bol giymek gerekiyor zaten, ki amorte etsin kendini ;)

Kisi ozledim mi bilmiyorum; belki yukaridaki gibi kar yagmis sokaklarin sakinligini, sessizligini ve gelin beyazi olan manzarayi doyasiya izlemeyi evet! Ama etek ve saclari ucusturan yaramaz ruzgari, yuzumu ve ellerimi kupkuru yapan ayazi ozledigimi hic sanmiyorum!

Yine de tadini cikarmali her gunun, her havanin... Sikayet etmektense iyi tarafindan bakmali dimi ;) 

Fotolar: bealing.wordpress.com

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com