24 Mayıs 2013

Hediye Veriyorum

# 
Sevgili Dostlar,
Blog yazmaya başladığım Ağustos 2009'dan beri  sadece benden ve bizden haberler paylaşıyorum.
Promosyonum yok, ticari amacım yok :)
Yaratıcı yönüm, DIY projelerim hiç yok :P
İçimden geldiği gibi yazıyorum sadece.
Bu macera boyunca ses veren-vermeyen, okuyan-okutan, duyuran, paylaşan herkese müteşekkirim.
Güzel arkadaşlıklar, dostluklar edindim bu yaşımdan sonra (Okul hayatı bitince yakın arkadaş bulamam ömür boyu diye saplantılı bir düşüncem vardı!)
Çok şey öğrendim, öğrenmeye de devam ediyorum.
Şimdiye kadar yapmamıştım, bu bir ilk bu blog için:

Yukarıda resmini gördüğünüz Body Shop Aloe Vera Setini bir kişiye hediye etmek istiyorum :)

Setin içinde ne mi var? 
Aloe Yatıştırıcı Yüz Temizleyici 60 ml
Aloe Yatıştırıcı Toner 60 ml
Aloe Gündüz Kremi 15 ml
Aloe Gece Kremi 15 ml
Çok amaçlı geri dönüşüm malzemeleriyle yapılmış bir çanta

Body Shop'un Aloe Vera serisi parfüm, renk, koruyucu madde ve alkol İÇERMEZ.
Aloe Vera'nın güzelliklerini yaz yaz bitmez zaten :)

Bir de minik not:
Body Shop'un Organik Aloe Vera'sı Fair Trade denilen Adil Ticaret ilkelerine uygun olarak Guatemala'dan gelmektedir. Aloe vera yaprakları tazeliğinin bozulmaması için 12 saat içinde elle toplanıp yıkanmaktadır. Bu yolla El Progreso bölgesinde pek çok kişiye gelir sağlanmış ve bölge okullarına yardım yapılmıştır. 

Nasıl Katılacaksınız?
Hediye çekilişlerinde yapılan Facebook sayfamı beğen, twitter da takip et, blogu izlemeye al, bana mesaj at türü şeylerden hep kaçmışımdır. Bir hediye için bunları yapmak zorunda olmak beni her zaman germiştir. Bu nedenle de çekilişlere pek katılmam.

Katılmak için bu yazının altına blogla ilgili yorum yazmanız yeterli. 
Değiştir şurayı, şunları yaz, bunu çıkart, neden böyle yaptın vs. her türlü geribildirim kabuldür.
Yok burası mükemmel zaten derseniz de onu da yazın :))

Son katılım tarihi 10 Haziran 2013 Pazartesi gece saat 24:00.
Kişi başı katılım hakkı bir tanedir.
Fazla girilen mesajlardan biri iptal edilecektir.
Herkese Bol Şans :)

19 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Ne güzel bir set olmuş, hemencik katılırım ki ben!! Öptüm :)

    Başak

    YanıtlaSil
  2. Aslında Bambinonun annesi nasıl biri çok merak ediyorum,bi göstersen kendini :) Blogunu,yazılarını,bambinoyu seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. şuan çekilişin şartsız olmasını taktir ettim:)) çok şartlı çekilişler insanın ömründen ömür çalıyor resmen

    begum-salurvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bence böyle güzel. Ben bir dolu şey öğreniyorum, harika fotolar görüyorum. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ben yeni izlemeye aldım blogu ama genel olarak beğendim zevkle takip edeceğim..
    mail adresim iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takip ediyorum zaten. Benim en çok gezi notlarınız, seyahat ile ilgili yazılarınız hoşuma gidiyor. :)

    YanıtlaSil
  7. Bambino nun gözü daha iyidir inşallah , verdiğiniz hediye de sadaka niyetine olsun kazadan nazardan korusun Bambinoyu inşallah :) bence blogunuz bu haliyle gayet samimi ve çok güzel

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel, ne içten ve ne kadar aklımı okuyarak yazmışsınız. Yorum bırakmak vs. çok yaptığım birşey değil ama yazın çok hoşuma gitti. Lütfen beni çekilişe dahil ETME. ben sadece yazmak istedim.

    YanıtlaSil
  9. severek takip ediyorum blogunu..

    YanıtlaSil
  10. süper daha ne olsun ki:) tüm yönleriyle okumaktan zevk alıyorum:) Tenzile(tenyorulmaz@gmail.com)

    YanıtlaSil
  11. **•.¸♥¸.•**•.¸♥KALBİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GÜZEL
    ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
    ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN
    ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ SANA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
    ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•......**•.


    Her halinle her şeyinle güzelsiiiiinnn
    Hata bulmak kusur bulmak güç sende

    Velhasıl ben halimden memnunummmm ;) Gözler ne durumda gözler?

    YanıtlaSil
  12. oldukça beğeniyorum bloğunu.
    ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. ah canıımm ne güzel düşünmüşsün yaa :) ben çok severek okuyorum yazdıklarını be Bambinoyu :)

    YanıtlaSil
  14. yeni takip etmeye başladım...
    bin tane koşul olmaması itibariyle hoş, ben de genelde üşenip vazgeçerim öyle şeylerden :)

    YanıtlaSil
  15. ben de yeni izliyorum zevkle okuyorum yazılarını

    YanıtlaSil
  16. Ben uzunca bir süredir sessiz sedasız takip etmekteyim sizi. En çok da sade ve içten anlatımınızı severim. Değiştirilmesi gereken pek bir şey yok bence blogda, bu hali güzel.

    YanıtlaSil
  17. Oğlum 8 aylık. Süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı. Teşhis koyulmadan önce şüphelerimiz başlamıştı. Sizin blogunuz da bana çok şey öğretti, bir ara sizinle yüz yüze görüşebilmeyi bile istedim.. Tanımadan kendime yakın hissettim. Sevgiler.. Şirin

    YanıtlaSil
  18. Set süpermiş. Valla ben de katılıcam neyim eksik:) Bu arada sen de bambino da blog da gayet güzel. Hiç değişme ve değiştirme derim:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Uzun zamandır okuyorum sizi, Bambino'dan 6 ay küçük bir kızım var, ay ay gelişim yazılarınızdan çok feyz almışımdır. Blogun sadeliği ve üslubunuz gayet güzel, aynen devam derim ben de.
    Ayrıca bir önceki post için de çok geçmiş olsun, geçip gitmiştir inşallah.

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com