14 Mayıs 2013

Bambinonun Rüyası

 Sculture - "Kozovník" (breast-tree), Ostrava - Vítkovice, Dolní oblast Vítkovic
Sabah 7'de ağlayarak uyandı Bambino.

- Anne toprağa dikeliiiiiiim!!

- Tamam oğlum, toprağa dikelim.

İkimizin de gözleri kapalı bunları konuşurken :) Tekrar uykuya dalsın diye hiç üstelemiyorum.

2 dk sonra tekrar ağladı Bambino, daha şiddetli.

- Anne toprağa dikeliiiiiim!

Baktım bu sefer durum ciddi.

Uyandım. Bambinonun kafasını okşadım.

- Tamam oğlum, ben yanındayım.

Ağlayarak dedi ki:

- Anne, m.emeyi toprağa dikelim, m.eme ağacı çıksın!

!!!

Rüyasında bunu görüyormuş :))))))

Not: Geçen hafta m.emelerden biri "pert" oldu tabir-i caizse. Bambino ısırmış, ben de ilgilenmemişim, kızarmış, kabarmış, içi su toplamış. Haftasonundan beri kullanımda değil :) Tek m.eme ile devam ediyor Bambino. Aksi gibi (ya da vesile mi demeliyim) Bambinonun en sevdiği taraf yara olan taraf. Oradan daha çok süt geliyormuş, hep öyle derdi. Şimdi az süt gelen taraf kaldı elimizde. Belki bu bir vesile olur, emzirme işi bu şekilde kendiliğinden biter diyordum. Ama gördüğü rüyaya bakılırsa daha devamı var :) Hele toprağa dikip ağacını çıkartırsak ömür boyu sürebilir :P

Not2: Gugıla sordum, m.eme ağacı (Koz.ov.nik) diye bir heykel var, Çek Cumhuriyeti'nde görülebilir dedi.

4 yorum:

  1. Koptum gülmekten "meme ağacı" :))) Yerim ben onu kıyamam ben onaa :)

    YanıtlaSil
  2. :))))) Çok güldüm, aferin Bambinoya :) Dikiverseydiniz madem çocuk bu kadar istiyor :) Memeyi bıraktırmak için benim doktorumun önerdiği yöntem vicks sürmekti ve hemen işe yaramıştı, aklınızda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler. Doğal akışına bırakayım demiştim, böyle bir yaralanma geldi başıma. Diğerine birşey olmadan çoğaltmanın yollarını arıyormuş bizimki meğer :))

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com