23 Aralık 2013

Uzun bir haftasonu

Cuma gecesinden beri bir geçiş dönemi içindeyiz Bambino ile.

Uyurken m.e.me emmeyi bırakıyor kendisi artık.

Bir süredir ike.a katalogunda beğendiği yatak hakkında konuşuyorduk. Yatak merdivenle çıkılıyor, o nedenle akşam yatarken ve gece boyunca annenin Bambinonun yanına gelmesi mümkün değil diyorduk. O yüzden artık em.meden uyuyacak, diğer zamanlarda ise eski düzene devam. Bambino her defasında bu plana tamam diyor ve yatağı istediğini söylüyordu.

Bu haftasonu, hiç planda yokken, uykuya geçme konusunda değişiklik yapma zamanı oldu bizim için. Benim için de yeni bir durumdu bu, Bambino için de. Normalde bakıcı teyzesi ve babasıyla kendi kendine uykuya geçiyor ama ortamda ben varsam sadece e.m.erek uyumak istiyor.

Nasıl başladık bilmiyorum ama bir şekilde bu konu gündemimize giriverdi ve biz 3 gecedir Bambino ile yanyana yatıyoruz. Ancak en uzun gece olan 21 Aralık 2013 gecesinin bizim için çok çok çok uzun sürdüğünü ve üzücü pek çok şey yaşandığını da kaydetmeden geçmeyeyim.

Pazar günü yine hiç planda yokken bir önceki gece yaşadıklarımızdan sonra  i.k.ea ya gidip yatak almaya karar verdik. Bambino katalogda gördüğü yatağın gerçeğini gördü ve tutarlı tavrını koruyarak, diğer yatakları da göstermemize rağmen seçiminde kararlı davrandı. Yatağı aldık ama arabaya hep birlikte sığmadığımız için Bambino ile ben otobüslerle eve döndük, kojo da yatağı eve getirdi.

Bindiğimiz ikinci otobüs çok doluydu ve yolcuların çoğu üniversite öğrencisiydi. Bambino her zamanki gibi yanında oturan kişiyle sohbet etmeye başladı. Biraz hoşbeşten sonra dedi ki:
- Ben m.e.meyi bıraktım artık.
Anında tüm otobüsten "puhahahaahaa" sesleri yükseldi ve herkes gülmeye başladı :)
- Oğlum rezil ettin beni tüm otobüse :))

Muhtemelen bu süreç sonlanana kadar bu sahneyi daha çoook yaşayacağız :)

Eve geldik, yatağı kurduk ve ne oldu bilin bakalım?
Bambino o kadar mutlu oldu ki, her zamanki gibi mutluluğu çenesine vurdu :)
Heyecandan uyuyamadı ve devamlı konuştu, bir yandan da onlarca kere yatağına inip çıktı :)

Gecenin finali anne babasının aynı odadaki yer yatağında oldu :) Bir ara uyanıp yatağına çıkmaya teşebbüs ettiyse de, ne düşündüyse, geri indi ve yanımızda uyumaya devam etti.

Benim için önemli olan nerede uyuduğu değil, nasıl uyuduğu. Uyku öncesi dışında istediği zaman emebileceğini bilen Bambino, bunun rahatlığı ile kendi kendine uyumaya başladı gibi. Gerisi de zamanla olacak, biliyorum.

Çok ilginçtir ki, vücudum artık süt üretmiyor. Ve evet, şimdiye kadar süt üretimi çok iyiydi, birkaç hafta öncesine kadar emdiği her seferinde susuzluğunu giderecek kadar süt geliyordu. Artık o kadar gelmiyor. Vücudum bu sürecin sona yaklaştığını söylüyor. O zaman doğru zaman bu zamandır. Doğa her zaman en iyisini bilir.

4 yorum:

  1. eminim en yakın zamanda çok severek aldığı yatağına geçecektir :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok teşekkürler iyi dilkelerinize, sevgiler :)

      Sil
  2. Sonunda ha! hadi bakalım. İnşallah sorunsuz atlatırsınız bu evreyi de. Seçtiği yatakta, sabaha kadar deliksiz uyuyacağı gecelere diyelim o zaman..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerencim, inşallah diyelim. Bu ara çok geç yatmaya başladı, onun etkisi galiba. 12'den önce uyumuyor. Bunu da atlatacağız, tabi karı koca 3 gün uyuruz herhalde :P

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com