31 Aralık 2013

2013'ün Son Yazısı


2013 yılı sert bir yıldı.
Enerji olarak çok sertti.
21.12.2012'den sonra başlayan yeni dönemde farkındalıklar arttı. Burada biraz anlatmıştım.
Yeni gelen sert enerjilere dayanabilenler devam etti, dayanamayanlar bir şekilde gittiler.
Öyle çok ani ve beklenmeyen kayıplar oldu ki bu sene..

Kişisel olarak ise, 2013 yılı benim farkındalığımın arttığı bir yıl oldu.
Hem kişisel hem mikro hem de makro hayatımda bilinç seviyesi olarak yükseldiğim, herşeyin birbiriyle bağlantılı olduğunu idrak ettiğim bir yıl oldu.
Yeni arkadaşlar, yeni dünyalar, yeni mekanları hayatıma dahil ettiğim için çok mutluyum.
Tabi ki bu farkındalıklar okyanusta su damlası kadar ancak olmuştur.
Gidecek çok yol var.
Önemli olan keyifle yolculuk yapmak, süreçten zevk almak ve iyileştirmeleri kalıcı hale getirip  devam edebilmek.

2013'e nankörlük etmek istemiyorum ama 2014'ü heyecanla beklediğimi de itiraf edeyim.
Çift yılları daha çok seviyorum :)
Hele ki hayatımdaki dönüm noktalarının 4 yılda bir gerçekleştiğini düşününce 2014 için beklentilerimi ister istemez yükseltiyorum. Şu yazımda şöyle yazmışım:

"Cift sayi olan yillari daha bir seviyorum sanki: 2002 de mezun oldum ve ise basladim, 2006 da evlendim, 2008 de Ingiltere'ye gittim,  2010 da cocuk sahibi oldum! Bambino da 04.10.10 gibi cift sayili bir tarihte dogdu :))) "

2014 için öncelikle sağlık ve huzur diliyorum.
Bambino için kendine uygun bir okul, kojo için kendine uygun bir iş/görev, kendim için netlik diliyorum.
Esasında bundan daha spesifik olamıyorum.
Ne istediğimi bilmeyince tabi ki kimse bana yardımcı olamaz, farkındayım :)
Somutlaştıramıyorum, netleştiremiyorum.
İşte o nedenle netlik diliyorum kendim için :)

2013'ün son ayı yoğun ve yorucu geçti.
2014 güzel enerjilerle dolu geçsin.
Herkese gönlünden geçeni versin.

Yılbaşı kutlamıyorum ama herkesin aynı anda dilekler dilediği, güzel başlangıçlar için niyet ettiği bir zamanda bu bereketten nasiplenmek isterim elbette :)
Yeni yılınız kutlu, mutlu, musmutlu olsun dostlar! :)

Not: 2013 yılında tanıştığım ve hayatıma dahil ettiğim reiki, homeopati, renk danışmanlığı, bağışıklık sistemi diyeti (haşimato tiroit nedeniyle), glutensiz beslenmeye geçiş, human design ve kozmik enerjiyi buraya not etmek isterim. Bu konularla ilgili olarak benimle iletişime geçebilirsiniz.

6 yorum:

  1. Çift rakamlara karşı benim de sempatim var; ama yıl rakamı olarak sende bambaşkaymış:)
    O halde 2014 beklentilerinin üzerinde güzelliklerle gelsin sevgili Banu...
    Dilerim ki, inanamayacağın kadar mutlu ol tüm sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler Zeugamacım, hepimiz için gerçek olsun dileklerin :)

      Sil
  2. Mutlu ve sağlıklı yıllar. Ben de çift yılları daha çok seviyorum sanırım
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba Banu, haşimoto ve homeopatiye bakarken bu sayfa çıktı karşıma. Bu arada ben de bir bloggerım blogum yormuyorum.blogspot.com.tr her zaman beklerim ve iletişimde olmayı da çok isterim ayrıca.

    Haşimoto var bende de . İzmirdeyim. Homeopatiyi araştırıyorum faydası oluyor mu zararları var mı diye. Benim için yeni bir duyum bu. Bir doktor buldum. Ancak henüz görüşmedim. Sizin nasıl haşimotonuzda iyileşme oldu mu.
    Sevgiler , Derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya,
      Hoşgeldin, ne iyi ettin de tanıttın kendini. Blogunu ziyaret edeceğim.
      Homeopatinin kesinlikle faydasını görürsün, benim homeopatım bütüncül yaklaşan biri olduğu için spesifik olarak haşimatoya çalışmadı hiçbir zaman. Verdiği remedy en çok ihtiyacın olan yere şifa taşıyacak dedi, bu belki de haşimato değil başka birşey dedi. Gerçekten de homeopati beni dengeye getirdi, gözümün önündeki perdeyi kaldırdı, demek ki en çok ona ihtiyacım varmış o dönem. Ancak hopmeopatiden önce belki vücutta varsa toksik birikimi atmak ve bağ dokularını temizlemek daha önemli olabilir, homeopati temiz dokularda çok çabuk etkisini gösteriyor, o nedenle bağ dokusu temiz olan çocuklarda başarısı inanılmaz. Eğer ilgilenirseniz izmirde alternatif tedaviler yapan ve benim de doktorum olan birini önerebilirim size. Özelden yazışabiliriz.
      Sevgiler, size ve güzel İzmir'e :)

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com