5 Aralık 2013

Eğitim

 
Okul fikrine alıştırmaca:

- Bambino, okula gitmek ister misin?
- İsterim ama öğretmensiz okul olsun. Öğretmen istemiyorum.
- Oldu!

...

Bambinonun bu aralar en sevdiği şarkı: Pink Floyd'dan "Another Brick in the Wall"
Eğitim sisteminin temel anlayışına ve öğrencilere aptal gibi davranılmasına, bireyleri tekdüzeleştirmeye karşı çıkan bir şarkı.
Bambino İngilizce bilmiyor ama bu şarkının "Okul" şarkısı olduğunu biliyor ve günde iki posta dinleyerek etraftaki herkes de dahil olmak üzere hoplayıp zıplayarak eşlik etmesini istiyor :)
Evet, oğlumuz Pink Floyd dinliyor, hem de severek :)

...

- Bambinocum, büyüyünce okula gideceksin diye konuşmuştuk, hatırladın mı?
- Evet ama ben orta büyüdüm daha (5 parmağını birbirine yapıştırıp havaya doğru kaldırarak orta büyüklüğü gösteriyor aynı zamanda)
- E, peki o zaman.

Lafı ağzıma tıkadı :)
Biz mi çocuğu eğitiyoruz, çocuk mu bizi eğitiyor bilemiyorum çoğunlukla :)

6 yorum:

  1. Güldüm akşam akşam:) Aferin sana bambino:) onlardan öğrenecek daha çok şeyimiz var annesi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bambino beni tam anlamıyla "yonttu" Zerencim, yontulduğumu hissediyorum devamlı :)

      Sil
  2. yetişilmez bu yeni nesile :)

    YanıtlaSil
  3. Çocuk duruma uygun şarkıyı da seçmiş, daha ne olsun, ne desin yani :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk diyeceğini diyor da ben ne yapayım, adım Hıdır elimden gelen budur hesabı :))
      Mecbur girecek bir noktada sisteme, istesek de istemesek de..

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com