28 Mart 2011

Toplu Guncelleme

Blogspotu bilgisayarim artik acmiyor! Ama ben yine inatla maille yazi gondermeye devam ediyorum, taslak olarak kaydediliyor. Sonra simdiki gibi es kaza girebildigimde toplu halde bloga postaliyorum. Nedense wordpress e yazmak hic icimden gelmiyor. Umarim bu durum cok kisa surer ve eskisi gibi ozgurce bloglara girer cikariz! O zamana kadar takip ettigim bloglari da ziyaret edemiyorum, bilginize. Tabi blogspot uzantisi olmayanlara bakiyorum. Ama eski tadim kalmadi ne yalan soyliyim. Soyle dolu dolu yazilar yazasim yok, yazsam okuyan yok cunku! Neyse, iste gecmis zamanin kisa ozeti :)

24 Mart 2011

Yuzukoyun yatti uzun sure ve cook sevdi! :)

'Hikk, hickirik tuttu benii' deyince cok guldu :)

Tirtil gibi poposunu ittirerek ilerledi!



25 Mart 2011
Bambino bugun yuzukoyun yatarken onune koydugum oyuncagina iki eliyle birden eristi :)

Anlasilan o ki, Bambino yuzukoyun yatmayi sevmeye basladi :) Yatinca basini saga ve sola donduruyor, ben de dondugu taraftan bakip ona ce-eee yapiyorum, cok hosuna gidiyor :)

Muzige olan ilgisi devam ediyor. Ben sarki soylemeye baslayinca elindeki isi birakip ya da mizmizlanmissa-konusuyorsa susup pur dikkat ben dinliyor. Bazi sarkilari artik taniyor, onlari soylemeye baslayinca gulumsuyor, hele sevdigi bir sarkiysa neseyle dinliyor canim benim :) Misal mini mini bir kus :)

26 Mart 2011
Pusetinde uyumak ISTEDI! Kucagimda uyutma cabalarima direndi, ben de ne istedigini anlamadigimdan her yolu denerkene pusetine koymayi da denedim ve bingo! Puseti ileri geri sallayarak kisa surede uyudu :) Bu arada puset nerede diye soracak olursaniz, salonun baskosesinde duruyor! Demirbas esya gibi oldu, toz alirken falan onu da siliyorum :))

Sonuc: Gun gectikce daha keyifli hale gelmeye basladi bebekli gunler! Butun gun oyun oynuyoruz Bambinoyla!

2 yorum:

  1. Oh ne guzel haberler bunlar :) Puset olayiniza bir formul bulamadim gitti :(

    YanıtlaSil
  2. Pusetin tozunu almana bayildim, hahah:)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com