21 Mart 2011

Bambinonun Yeni Kesfi

Eveet, Bambino sonunda ayaklarini kesfetti sayin okur :)

Bugun ogleden sonra kucagimda otururken ayaklarina dogru uzandi ve sag ayagini iki eliyle tutarak kendine dogru cekti :))

Bir kez daha sunneti tam zamaninda yaptirmisiz dedim, zira tuttugunu cekiyor bu cocuk :P


Bu arada ne oldu anlamadim ama bloga bilgisayardan giris yapamiyorun, sadece goruntuleyebiliyorum! Sayfanin tepesinde "Mahkeme karariyla engellenmistir" yaziyor! Ayarlari da degistirdik ama niye boyle oldu anlamadim. Mecburen cep telefonundan gonderiyorum yazilari artik, foto moto da yok malesef...

1 yorum:

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com