4 Mart 2011

Bambino 5 Aylik! :)

Bambino bugun itibariyle tam 5 aylik :) Yazarken ve soylerken ne kadar
buyuk bir rakam gibi geliyor 5, halbuki yari yasi bile degil!
Buna ragmen bu son ayi, Subati, hic sevemedim diyebilirim. Bambinonun
rahatsizliklari, doktorlar, ilaclar, kontroller derken gecti son ay.
Allah saglik versin, geciyor gidiyor ama nasil gectigini de bir Allah
bir de yasayan bilir...
Atopik dermatitin ustune eklenen idrar yolu enfeksiyonu Bambinonun en
cok uykularini etkiledi. Hala kesintili uyuyor ama birkac hafta onceki
halimizi dusununce simdiki halimiz cennet gibi geliyor: 2 saat
kesintisiz uyuyabiliyorum, yasasin! (Allahim sen buyuksun, boyle bir
seye sevinebilecegim aklimin ucundan gecmezdi!!)
Bambino hastaliklarla mucadele ederken yine de mutlu bir bebekti.
Herkese gulumsemeye, bolca konusmaya ve her gun baska bir maharetini
sergilemeye devam etti :)
Yan donmek yerine oturma egzersizi yapti bolca, hala da yapiyor. Ben
bebeklerin yuzustu yatarken ellerini kullanarak kalkacaklarini
dusunuyordim nedense, ancak bizim Bambino sirt ustu yatarken basin
kaldirip oturmaya calisiyor, omuzlarini da kaldiriyor, yolu yariliyor
yani :)) Sirtindan destek verince hooop oturuyor hemen :)
Esyalari tutma ve atma calismalarina da devam :) Eline aldigi esyayi
biraz iki eliyle inceledikten sonra tek eline alip havada daire
cizerek kaldirip dairenin bittigi yerde de pit diye yere
ativeriyor :)) Direkt atmak yok, illa dairesel harekette bulunup
atacak :) Artist ;)
Bazi gunler hareket etmekten ziyade konusma calismalarina agirlik
veriyor. Ben agu, gugu gibi sozler duymayi umut ediyordum ama
Bambino daha cok degisik harfler cikarma pesinde :)) Bugun L harfini
calisti mesela, uzun uzuuun LLLL dedi bolca :)
Destekli otururken ellerinden birini dizinin ustune koymuyor mu,
bitiyorum o haline! Genelde benim kucagimda oturdugundan dogru durust
bu anini fotolayamadim ama calismalarim devam ediyor!
Salyalar tam gaz devam :) Arada dislerini elimle kasiyorum, bazen de
pirasayla :)
> Bambino ozgur ruhlu birey olma yolunda emin adimlarla ilerliyor.
> Kucagimda dik tuttugumda kafayi hic omzuma koymuyor, k.aka yaptigi
> zamanlar haric; o zaman da isini bitirince hemen kafayi kaldirip
> etrafa bakmaya basliyor! :) Disari cikarken sapka, onluk, montunun
> kollarini giymek istemiyor. Ayakkabi giydirince birkac hamlede
> cikariveriyor.
>
> Insanlara merakla bakiyor, ortamda ne yapildigini ilgiyle izliyor.
> Biz yemek yerken o da istiyor artik, ancak bir sure daha bu istegi
> olmayacak.
>
> Benden sarki soylememi istiyor bazen. Yatarken biri enstrumental :)
> olmak uzere 3 ninni soyluyorum. Biri 'Lavender's blue', digeri
> 'Dandini dandini dasdana'. Bunlari soyleyerek odada donuyoruz yavas
> yavas. Isiklar los tabi... Bir sure sonra emmek istiyor. Emerken
> uyumazsa ayakta salliyorum hafif hafif.
>
> Araba ve pusetle arasi hala iyi degil ama kanguruda yarim saat kadar
> zaman gecirebiliyor, yuzu disa donuk olarak. Disari cikarken bunu
> kullaniyorum artik.
>
> Oyunlar oynamak istiyor artik. Oyuncaklarla cok zaman gecirmiyor
> hala ama insanlarla oynamaya bayiliyor. Ellerim hala en sevdigi
> oyuncagi, aslancik da oyle :)
>
> Bambinoya baktikca o ilk donemi atlattigini, cok hizli buyumeye
> basladigini, guclendigini, disa acildigini, kisilik ozelliklerini
> belli etmeye basladigini, her gun ama her gun yeni birsey yaptigini,
> kisacasi buyudugunu goruyorum! Bazen sevinip bazen huzunleniyorum bu
> duruma. Bazen gunlerin gecmesini bazen de gecmemesini istiyorum. Ama
> O'nun annesi oldugum icin hep sukrediyorum... Canim benim...







3 yorum:

  1. Maşallah Bambinoya,41 kere maşallah.
    Şu otururken ellerini dizine koyma işine dün akşam epey güldük biz de,ben de çekemedim henüz:)

    Büyüyorlar gerçekten ben de bazen bebek kalsın istiyorum bazen bencil olma diyorum büyüyecek elbette:)Güzel güzel,hayırlısı ile sağlıkla büyürler inşallah canım..

    YanıtlaSil
  2. bambinoya masallah diyorumm :) insan inanamiyo di mi ne ara doğdular da bi de ustune huy gelistirdiler... biz de dun mama sandalyesine oturttuk, bi hislendim ki niyeyse, cok buyumus geldi :) opuyorum bambinoyu mis gidisindan :)

    YanıtlaSil
  3. Bambino kilo aldıkça kanguru zorlamaya başlayacak, kendisi de iinde rahat edemeyecek.
    Wrap Sling ve ErgoBaby içinde uyuyabiliyor bebekler ve ErgoBaby içinde fıtıklı belimle 12 kglık kızımı 6 km taşıyabiliyordum. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com