11 Mart 2011

Bambino Sunnet Oldu

İlk kez Bambino 3,5 aylikken aldigimiz sunnet randevumuzu sirasiyla kojonun isleri, 15 tatil nedeniyle yogunluk, Bambinonun atopik dermatit olmasi ve idrar yolu enfeksiyonu gecirmesi nedeniyle surekli ertelendi. Ve sonunda bugun, Bambino 5 ay 1 haftalikken sunnet oldu.

Su an muayenehaneden ciktik, eve gidiyoruz. Bakalim Bambino bu geceyi nasil gecirecek? İnsallah cok aci-sizi cekmeden atlatiriz ilk gunleri.

Bambino sunnet sirasinda cok keyifliydi, aglamayi birakin oyunlar oynadi uzerindeki ortuyle :) insallah ilacin etkisi gecince de cok birsey hissetmez.

Bir de az kalsin kar kis nedeniyle bu randevu da iptal ediliyordu :) Bir de esas butun aile hasta, elimizde mendil, burun ceke ceke gittik doktora...

Bunu da iptal etseydik bir daha ne zaman cesaret ederdik bilmiyorum. Zaten ben "Bambino buyuyunce kendi yaptirsin" deneye baslamistim :)))

bu arada kojo sunnet boyunca dua okuyup agladi! Bambinonun yanina fazla yaklasamadi. Kendi anilari geldi aklina galiba. Yahu ne travmatik olay esasinda bu sunnet olayi... Bebek dahi olsa...

9 yorum:

  1. maşallah ve gözünüz aydın... ne iyi olmuş erkenden.. darısı bizim başımıza..

    YanıtlaSil
  2. Hayirli ve gecmis olsun..Böyle kücük zamanlarinda sünnet daha kolay ve daha iyi sanirim.
    Ben de bu yil düsünüyordum ama doktorlar 2-7 yas arasi önermiyorlar diye vazgectim.Bakalim.

    YanıtlaSil
  3. aaaaa :)))) hadi hayirli olsun :))

    YanıtlaSil
  4. Deli Anne, tesekkurler. Darisi basiniza :)

    Asli, tesekkurler. Ben de oyle duymustum, beklemekte fayda var sizin icin bence de.

    AvB, tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun canım maşallah sorunsuz atlatmışsınız..

    YanıtlaSil
  6. hayirli olsun olduda bitti masallah)bende oglum 5 aylikken yaptirdim bir an gozum ameliyethane yazisina takilinca vazgec emine buyudugunde kendi olsun dedim seslice!))zor bir surec insan kiyamiyor ama bir sunneti yerine getirdik hamdolsun....kolayca buyusun...
    bide biz plastik bardagin alt kismini kesip sunnet yerine koymustuk..herhangi bir darbeden kakadan bezin yapismasini falan onlemisti...tavsiye ederim)sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Rana, tesekkurler. Gecmis olsun size de. Biz de kopuk bardaklarla ayni islemi yaptik, hala yapiyoruz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com