15 Kasım 2010

Bambinonun 6., Annesinin 1508. Haftasi :)

Bambinonun hayattaki ilk safhayi atlattigini gozlemliyorum, masallah ona :)

Artk ellerini fark etmeye basladi, cenin pozisyonunda degil duz tutatbiliyor uzun sure. Ellerini kenetleyip baris ve zafer mesajlari veriyor :)

Bacaklar uzun suredir duz durumda, tabi gaz sancisi gelince karnina cekiyor hemen. Ama bu ara sancilari tekme atarak karsiliyor, oyle daha rahat ediyor sanki. Biz yardimci olurken bacaklarini karnina cekmeye devam ediyoruz.

Gozler objeleri kisa sureli de olsa takip ediyor.

Sese tepki veriyor, sesin oldugu tarafa donuyor.

Boynunu her gecen gun daha kontrollu kullaniyor, saga sola cevirebiliyor artik.

Tukuruk uretmeye hafiften basladi, mendilsiz takilmak yok artik :)

Omuzuma aldigimda kollarini  iki yana acip kucakliyor gibi yapiyor ya, bayiliyorum :)

Yne omuzumdayken gazi geldiginde bacaklarini karnina toplayip tosbaga oluyor ya, o tortop haline bitiyorum :)

Karni acikinca Anniiii diye agliyor gibi geliyor bana, uyduruyor da olabilirim :) Zaten bu aglamalarini hala cozemedim. Gecen gun altini degistirmem icin agliyormus, ben israrla ac diye meme vermeye calisiyorum, bayagi bir debelendim. Bayagi aglattiktan sonra altini acmak aklma geldi, aninda rahatladi zavallim! sonra da likir likir icti sutunu! Cocugun oncelikleri var, cok karakter yahu :))

Meme emmeyecekse kucakta yatar halde durmak istemiyor, illa duz tutulacak. Omuzda durmayi da her zaman kabul etmiyor, en sevdigi pozisyon yuzu bize donuk ama havada tutulmak. Bir elim basinda bir elim poposunda dik tutuyorum, yuzu bana bakiyor sekilde. Bu sekilde asagi yukari hafifce sallanmak hosuna gidiyor, sanirim yercekimiyle gaz sorununa biraz cozum sagliyor bu pozisyon. Bilek ve kol kaslarimi bayagi gelistirdim sayesinde :))

Beni ve kojoyu taniyor yavas yavas, arada bir gulumsuyor bize. Biz de eriyip bitiyoruz tabiii :))

Odalardaki lambalara bakmaya bayiliyor, yataginin, alt degistirme unitesinin ve oyun halisinin uzerindeki zimbirtilara (mobile in Turkcesi nedir acep?) uzun uzun bakiyor.

Her gun balkona cikiyor, etrafi seyrediyoruz 10-15 dakika.

Dun kisa mesafeli bir yolculuk yaptik ama arabada hem gelis hem de gidiste devamli agladi. Neyi sevmedigini anlamadim. Donuste ben de arkaya oturdum ve yol boyu konustum onunla. Biraz sakinlesmekle birlikte ara ara aglamaya devam etti. Arabadayken bebek aglayinca kojo da ben de panik oluyoruz. Sikintisini anlayamadigimizdan hemen uygun bir yerde durup sakinlestirmeye calisiyoruz. Belki de koltugunu sevmiyor bilemiyorum! Emzik de almadigindan oyalamasi zor oluyor bambinoyu! Bu nedenle yapacagimiz uzun yolculugu ertelemeyi ciddi ciddi dusunmeye basladik.

Bugun benim dogumgunum ve de :) Bambinodan daha guzel hediye olamaz tabi ki :) Iyi ki dogurmusum :)))

8 yorum:

  1. Dogum gunun kutlu olsun :) Bayraminda mubarek olsun simdiden ;)

    YanıtlaSil
  2. Iyi ki dogurmussun :) Upuzuuun, saglikli, bereketli bir omrunuz olsun hep birlikte :)))

    Bu cocuk fena halde MK abisine benziyor bak benden soylemesi :P
    Annemle arka koltukta battaniyeye koyup sallamistik, trafikte! Gene de bana misin dememisti :P

    YanıtlaSil
  3. Biricik oğlunla ve sevgilinle mutlu mutlu senelereeeeee :)

    YanıtlaSil
  4. Nice yaslara ikinize de :)

    Bastan arabaya binince bizimki de isyan cikartiyordu, sonra sever oldu. Ama dur kalk yaparsak kiyamet koptu. Simdi araba tutuyor! Yasindan sonra 13-14 aylikken farkettik durumu. Arkaya bakiyor koltugu dedik, buyuk boya gectik ama durum degismedi. Dur kalk oldu mu, alabora oluyoruz :(

    YanıtlaSil
  5. dogum günün kutlu olsun.
    valla bu keratalar adamı şekilden şekile sokuyo.

    YanıtlaSil
  6. Ağbimle aynı gün doğmuşsun!!

    Doğum günün kutlu olsun,güzel günler geçirmeni dilerim tatlı meleğinle.

    Maşallah oğluşuna,40 çıkınca bunlar olur derler,doğruymuş demek:))

    Biz de ilk defa doktor dışında bir yerlere çıkardık bizim miniği,zorlu oldu ama.Araba koltuğuna oturunca ağlıyor,onu bağlıyoruz falan sıkılıyor sanırım.Biz de telaş içinde kalıyoruz.
    Ben hep arkadayım,öne oturmuyorum artık.
    Emzik falan veriyorum ağlayınca bazen.Ona sesleniyorum.Sen de arkada yanında ol,seni hisseder canım.

    YanıtlaSil
  7. Bizimki de arabada ağlıyordu. Her çocuk öyle midir bilmiyorum ama bizimki hız seviyordu, 100 km üzerine çıkınca susuyordu :) Bir de sevdiği bir ninniyi söyleyince sakinleşebiliyordu. Ben muhakkak yanına oturuyordum, yoksa sakinleştirmek zaten mümkün olmuyordu.
    Bir de kimse duymasın (aramızda kalsın) eğer ana yolda değilsek, yavaş seyrediyorsak arka koltukta emziriyordum (hala da öyle yapıyorum - 14 aylık). "Arabada nasıl oyalıyorsun bebeği?" diyenlere söyleyemiyorum tabii ayıplamasınlar diye :)

    YanıtlaSil
  8. doğumgünün kutlu olsun.. eşinle ve oğlunla nice mutlu yaşlara..sevgiler..

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com