4 Kasım 2010

Ortaya Karisik

- Iyi ki bu blogu acmisim ve iyi ki varsiniz ey yorum birakan okur! Su andaki tek sosyal aktivitem burasi! Yorum yazanlarla monolog diyaloga donusuyor, ki buna cok seviniyorum. Tecrubeli annelerden tavsiye almak harika, hem de birebir :) Her ne kadar yorum yazanlara geri donus yapamasam da beni ne kadar mutlu ettiginizi bilin istiyorum :) Arada bir takip ettigim bloglara bakmaya calisiyorum ama cogu zaman yorum yazacak kadar zamanim olmuyor! Keske dusunceleri aninda yaziya doken bir sistem olsa (varsa da bize ulasacak kadar pazar payi olsa :P ) Takip ettiklerimin disinda yorum birakan blog sahiplerini de ziyaret etmek istiyorum en kisa zamanda, bana oyle geliyor ki cok guzel bloglar var onlarda da! Lutfen yazmaya devam edin, bana en buyuk moralsiniz!

- Gunler evde bambino ile birikte geciyor. Kayinvalidem bizimle...

- Eldiven kullaniyorum genelde ama bizimki cok hareketli oldugundan genelde cikariyor. Bir badisinin kendinden eldiveni var, digerlieri de geneldebuyuk geldigi icin eller iceride kaliyor. Ama bazen ellerini ne yapip edip disari cikariveriyor ve saniyesinde gozlerine sokuyor ya da burnunu falan ciziyor!

- Bambinonun saclari ipekten yapilmis tuyler gibi, yetiskinlerinki gibi cali supurgesi degil :) O kadar yumusak ki! Arkadaki tuyler onlere gore daha uzun ve de.

- Cok giydirmemek konusunda elimde geleni yapsam da mahalle baskisi nedeniyle istemesem de bir bakmisim uc kat battaniye altinda yatiyor oglan! Hele dun babannesi iki kalin battaniye arasinda tost gibi uyutmus oglani. "Sicagi seviyor bak oglan, siz usutuyorsunuz da uyumuyor" diyerek vicdan azabi hissetmeme neden olmus ve akabinde bambino geceyi uc battaniye altinda gecirmek durumunda kalmistir. Serine alistirmak istemekle birlikte bu gaz sancilarinin sicagi sevdigini fark ettim. Kiraz cekirdeginden yapilan iki yastigi mikrodalgada 45 sn isittiktan sonra birini karnina dgerini ayaklarina koyuyoruz ve rahatlama sagliyor. Hal boyle olunca serinlige nasil alistirabilirm ki ben bambinoyu? (Yorumlarda bu konuda ornek alasim gelen Berceste den ozellikle yanit beklenmektedir :PPP )

- Dunku "2 saattir uyuyor" yazimdan sonra tam 4 saat uyanik kalmayi basardi bambinom!! Zaten en cok anne-babanin nazari degermis!

-Yine dunden beri uyumayi reddetmeye basladi bizimki. Ne kadar cok uykusu olsa da tam dalacak zamani basiyor cigligi "Uyumak istemiyorum" diyor! Bugun de 3 saattir uyanikti, az once daldi. O da kalp atis seslerini dinleyerek (Bkz. Help My Baby Sleep CDsi, Kizlar tekrar cok tesekkurler!!)

- Emzik vermek istemeyen ben anne kisisi, dunku davranis degisikliginden beri bambinoya emzik alistirmaya calisiyrum. Daha dogmadan aldigim Nuk emzigi sanirim agzina buyuk geliyor, genelde genzine kaciyor meme basi. Bie arkadasimin tavsiyesi uzerine Chicco nun 0-3 ay icin emzigini aldik, onun ucu daha kucuk. Dunden beri donusumlu veriyorum agzina ara ara. Aslinda "Nasilsa evdeyim, ne zaman meme isterse veririm" diyordum ama lafimi yuttum bir kez daha! Yine tekrar ediyorum: Yasamadan bilinmiyor bu isler!! 4 saat uyumaya direnen ve cok sik meme isteyen bambinoya emzik vererek biraz rahatladim. Zaten benim mottom: Anne mutlu ve rahatsa bebek de mutlu ve rahattir! (bunu da yemem ileride insallah :PP )

-En basa yazmam gerekeni ne sona yaziyorum ya superim walla! Bugun itibariyle Bambinom 1. ayini bitirdi teyzeleri ve amcalari :))) Masallah Barekallah oglusuma :) (Nazarim degmesin diye artik devamli bunu soyluyorum oglana!)

- Bayram icin once guneyde bir tatil koyu ayarlayalim dedik ama ben nasilsa tum gunumu ve geceyi bir odanin icinde gecirecegim icin tek odaya dunya masraf yapmak icime sinmedi. Istanbul'daki arkadaslarimizi ziyarete gitmek istiyorduk ne zamandir, insallah onlarla gorusecegiz 2 gunluk de olsa! Tam kesinlesmedi ama umarim olur. Evde bana nasil bay geldi anlatamam! Onun disinda da "Cocuklu aileler birlesin Voltran olun!" seklinde gunubirlik ziyaretler ve gezmeler yapmayi istiyorum. Manzili dusuk tutuyorum simdilik, boylesi daha iyi olacak gibi.

- Evimizin yakinlarinda park, bag, bahce herhangi bir yesillik yoktur! Ustune ustluk drt bir yani yokus oldugundan pusetle disari cikma imkani bulunmamaktadir! Acilen tasinmayi istesem de banka hesabimiz bunun bir muddet olamayacagini soylemektedir! Arabayi kojonun kullanmasi ve bu yeni arabayla sadece bir kere surus yapan ve beceremeyen (direksiyon hidrolik degilmis, minibus surer gibi surmek gerekiyor, direksiyon icin de kol kaslari!!) ben ise kendimce cikis yollari bulmaya calisiyorum. Sling almistim UK'den (Bkz. Tri Cotti) ama oglan cok kucuk, icinde yutuluyor diye Baba Sling aldim internetten (orijinal diye aldim ama cakma gibi sanki, orijinali Mothercare'de). Tek omuza aliniyor bu sling. Bugun yikayip denemek istiyorum bakalim. Insallah oglan sever bunu...

-Simdilik bu kadar dostlar. Ben biraz dinlenmeliyim-yemek yemeliyim-tuvalete gitmeliyim, artik hangisini yapabilirsem!!

6 yorum:

  1. aman haa canım aynısını benim oğlana da yaptılar..özellikle erkek çocukları sıcağı sevmiyor..hatta hastanede ilk gün sevgili prof.dr.um uyarmıştı..dikkat et bızdığa ve tabi en çok kendine :))

    YanıtlaSil
  2. Babmbio daha nice aylari yıllar devirir inşallah sağlıkla, huzurla..

    YanıtlaSil
  3. bende buradayııım:))
    kusuruma bakma nolur, yazamiyorum hic..ama emin ol, bambinoyu da annesini de cok seviyorum..Saglikli ve huzur dolu bir omur diliyorum..

    Bir de benim yavrular buyudugunden bircok seyi ya unuttum ya da yeni yeni tekniklerden bihaberim...sayende ogreniyorum da :)hem belli mi olur belki lazim da olur :))

    YanıtlaSil
  4. Nice aylaraa...
    Gun gun daha da duzene girecektir her sey. Sicak su torbasi koyuyordum ben de ayaklarinin altina oglusun o donemlerde. Ise yaradigini dusunuyorum. Doktora soylemistim, pek ise yaramayacagini soylemisti gaz icin, ama ben devam etmistim cunku rahatlatiyordu.

    Off o yokuslar of!!! Beni de en cok bebek arabasi kullanmakta zorlaninca biktirdi.

    Aslihan

    YanıtlaSil
  5. Bunlar en güzel günlerin başlangıçları daha. O ilk zamanlardaki tüm dünyanın bebeğinle beraber geçirdiğin zamandan ibaret olması; onun dışındaki herşeyin sadece zorunlu ihtiyaç karşılamaktan (yeme, uyuma gibi) ibaret olması çok güzel.

    Sıcağa alıştırmamak gerek, fakat özellikle sıcak su torbası ile karnını ve ayaklarını sıcak tutmak işe yarıyor gaz için gerçekten de. Gündüzleri az giydirebilirsin. Hem daha birşeylere alışmak için bence çok erken.

    Sling kullanamamıştım ben hiç, Ela tombik bir bebek olarak sığmadı bizdekine, ben de uğraşıp almadım yenisini. Ama hep özenmişimdir. Bildiğim kadarıyla doğumdan itibarek kullanılabilenler de var. Hülya'nın Tunası'na müracat burda:) En iyi o bilir.

    Maşallah Bambino'ya ve sana.

    YanıtlaSil
  6. Aynı şeyleri yaşıyoruz tastamam:))
    Bizimde babaannemiz sarıyor sarmalıyor 3 kat battaniye altındaydı gece:))
    Oğlum bugün 25.gününde:)
    Kızların hediye ettiği baby dreamms cdsini dinlettim bugün tavsiye ederim;))

    Bir yerlerde aynı şeyleri yaşayan birinin olması bile heyecanlandırdı beni.

    Çünkü ben de geçen kuzenime dedim ki internet için ne de olsa tek aktivitem bu,sosyalleştiğim tek yer:)

    Görüşmek üzere...
    Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu...

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com