13 Kasım 2010

Bambino 40 Gunluk!

Bambinonun 40 i bugun doluyor, yasasin! :)

Biz bayram tatili nedeniyle 40 ucurmasini 39. gun yaptik :) Zaten bazi yerel kulturlerde 40 inda degil 37 veya 39. gun gibi tek gunlerde yapilirmis bu merasim.

Merasim derken ,aslinda oyle buyuk capli birsey yapmadik. Once ben banyo yaptim, cikarken icinde taslar olan bir tas suyu kevgirle kafamdan asagi doktum. Sonra bambino banyo yapti, tam 40 taslik suda, icinde taslar ve altin vardi yine :) Bambino suyu seviyor, genelde aglamaiyor, sadece sirti yikanirken birsey goremeyince biraz mizirdaniyor. Banyo sonrasi pelte gibi oldugundan 2 saat kesintisiz uyumayi basardi.

Bir de evde misafir varsa kesinlikle uyuyor oglan, acaip reklam yapiyor disariya :) Ama misafir gittikten sonra tas catlasin 10 dk icinde uyaniyor! Butun nazi bize bu oglanin!

Eveeeet, kirki cikti sonunda bambinonun. Basta "40 i ciksin hersey duzene girer" diyenlere sesleniyorum: Anacim duzen muzen yok, hatta daha beter oldu; simdi 45 dk da bir uyanip emmek istiyor, kucaga alinmak istiyor, hatta uyumamak istiyor! Gece hic uyumadik. Gerci bunda gaz sancilarinin rolu buyuk. Sanci geldikce kivraniyor ve dayanamadigi noktada basiyor cigligi. Gel de kucaga alma, gel de meme verme! Emzik hala almiyor, cok nadir aliyor,o  da uykuya dalma noktasina gelene kadar. Dalma asamasinda illa meme olacak en sahicisinden, oyle taklitlerle isi yok bizimkinin!

Sirt agrilarim basladi daha simdiden. Goguslerimde hafiften tahris olmaya basladi, eee her saat basi somurulmeye kim dayanir? Yine de 3. aya kadar, daha dogrusu gaz sancilari bitene kadar fazla mudahale etmemeye karar verdim. Simdilik bambino ne derse o :)

Bu arada 40 ini beklememi soyleyenler simdi "Hele bir 3 aylik olsun bak o zaman gor" diyorlar :))))) Kaldi surada 80 gun :)))

Simdiye kadar bambino uyudugu zaman ben de uyuyordum, ev islerinden el-etek cekmistim. Ama artik is basa dusuyor. Artik bu yeni duzenime alismam lazim ve en azindan mutfaga girip kendimizi beslemeyi basarabilmem lazim!! Gunde 3 saat uykuyla da duruluyormus demem lazim! Lazim da lazim iste :))

7 yorum:

  1. oyyy kuzum beniim :)

    yani ne diyeyim bilemiyorum. belki de mk abisinden esinlenmistir, onun gibi bir bebek-cocuk olacaktir :) ille de mk gibi olsun der misiniz, alin iste size mk gibi bir cocuk :)) neyse, en azindan buyuyunce komik oluyorlar, insani gulduruyorlar :D

    YanıtlaSil
  2. Hay maşallah oğlumun blog arkadaşına;)
    Ne de güzel uyurmuş.Bizimkinin de kırkına az kaldı.

    Altını biliyordum da taşlar ne için?

    Bu arada doktor dün dediki istedikçe emzir.Ve en az yarım saat emzirmeye çalış dedi.

    YanıtlaSil
  3. Ya emzik sevmemis, ne zorluyorsun garibani :((( Oooo soruyorsun ama bildigini okuyorsun bacim :) Masallah 40 kuzusuna :) He bi de sen iki yasina yaklas da gor gununu :P

    YanıtlaSil
  4. 40 da hayırlı olsun bambinonun :) Düzensizlik düzenimiz diye kabul etmek aslında belki de en doğrusu... 3 aydan sonra bir düzen oturuyor. 6 ayda diş çıkıyor, hadi dön başa... yine düzene koyduğuna oturttuğuna inanıyorsun... emeklemeye başlıyor, dön başa... katı gıda, dön başa... aslında onlar kendi düzenlerini kendisi kuruyor, biz kurduğumuzu zannediyoruz :) Sen bu arada mümkün olduğunca kendini dinlendirmeye çalış :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler ve mutluluklar. 15 aylik oglan annesi olarak Ben kulaklarimi tikadim, hem bak su zaman gelsin de rahat et diyenlere, hem de daha ne gordun, hele buyusun derdi de buyuyor diyenlere. Aman hayat devam ediyor iste. Tulumu da cok sekermis annesi:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun efenimmmm.
    Gün vermek istemiyorum ama inan bir gün içerisinde mucizevi bir şekilde düzene girecek gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. sonunda bambinoyu görebildik:) maşallah çok tatlı uyuyor,tulumu da çok şekermiş. aman herkes ayrı bişey der,herkesin çocuğu farklı inan. bambino kendi düzenini kuracak,siz de beğenseniz de beğenmeseniz de el mecbur o düzene-düzensizliğe uyacaksınız, öyle böyle büyüyorlar işte. allah sağlık sıhhat versin de..

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com