19 Ağustos 2010

Bazen...


Kara bulutlar dolasir uzerinizde..
Elinizi attiginiz hicbir is ya sonuclanmaz istediginiz gibi, ya da isi sonuclandirmak icin dolambacli yollara saparsiniz gereksiz yere..
Aldiginiz karpuz bile kelek cikmaya baslar, ama istisnasiz her karpuz..
Daha buyuk problemleri cozmek icin ugrastikca kenara itilirsiniz.. Kontrol sizin elinizden coktan cikmistir..
Ne yaptim da boyle oldu diye dusunursunuz.. Kimin ahini aldim.. Kimin nazari degdi.. Nasil bir kotuluk isledim de bu durumlara dustum diye dusunursunuz, dusunursunuz.. Ama isin icinden cikamazsiniz..
Hayatin aslinda vermis oldugu isaretleri "Batil inanc bunlar" diyerek bertaraf etmeye calisirsiniz.. Ama aslinda onlarin gercekten isaret oldugunu anladiginizda cooook gec olmustur.. Dibine kadar batmissinizdir, o zaman dank eder kafaniza..
Sonra keskeler baslar.. Zamani geriye cevirip farkli davranma senaryolari kurarsiniz.. Ama nafile..
Velhasil elinizden birsey gelmemektedir.. Elinizden birsey geldigini dusundugunuz konularda herseyi yaparsiniz ama sonuca yine de ulasamiyorsunuzdur..
Beklemek.. Tezcanli ve sabirsiz yaratilmis insanoglu icin ne buyuk bir sinav..
Beklerken dusunmek, senaryo kurmak, "Ne yaparim" diye hayiflanmak, dertlenmek, uzulmek, bolca uzulmek..
Yine de umit etmek.. Istemek, cok istemek.. Sonucun olumsuz olacagini ongorseniz bile olumlu olsun dilemek.. Yalanci cikmayi ummak..
Gunluk hayatta otomatik moda gecmek.. Yapilacaklari ertelemek.. Kara bulutlari gordukce hicbir konuda harekete gecmek icin istekli olmamak.. Karar vermekten kacinmak.. Korkmak cunku.. Deli gibi hem de..
Bazen de boyle iste..


Resim buradan.

3 yorum:

  1. Sen hep duanı et olumlu bak hayata tatlım gülmek en güzel ilaç asma alt dudağını emi canım

    YanıtlaSil
  2. Bu da geçer, inan bana geçer. İş ki sen ve bebeğin sağlığı iyi olsun, gerisi geçer:)
    Hamileyken işimin çok kötü gittiği ed oldu, bebeğimi kaybetme riskim de telaffuz edildi. Elimdeki tek silahı kullanıp dik durup ,gülümsemeye gayret ettim.
    "Sen gül, hayat da sana gülsün." gibi klişeler geçiyor aklımdan:)

    YanıtlaSil
  3. Bazen oluyor kara bulutlar ,ben iki çocuğumu doğurduğumda eşim işten ayrılmıştı.. Allahım şimdi düşünüyorum da nasıl atlattım diye... Allah bir kapıyı kapatıyor diğerini açıyor...
    Sıkıntılar hiç bitmiyor bu hayatta..

    Sen içini ve gönlünü ferah tut,yavrunu sağlıkla kucakla.. bak nasıl geçecek zaman,sular seller gibi...
    Bazı şeyleri görmezden gelmeyi,duymazdan gelmeyi öğreniyor insan.. yoksa bu hayat yaşanmaz hale gelir...


    Güneşli bir gün doğsun üzerinize...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com