29 Ağustos 2010

Gaf

Dun doktora giderken (bu ara biraz siklasti gidisler) apartmandaki bir komsumuz durdurdu beni. Hal-hatir sorduktan sonra soyle bir diyalog gecti aramizda:

Komsu: Bu sene fitreyi kime veriyorsunuz, verdiniz mi?
Ben: Yok vermedik daha. Bilmem ki, siz kime veriyorsunuz?
Komsu: Kem kum...

Meger kadincagiz utana sikila benden fitremizi kendilerine vermemizi istermis. Ben akilli bunu dusunemeyecek kadar kendi dertlerime odaklandigim icin cok guzel gaf yaptim.

Herkesin derdi, gaylesi farkli. Kendi dertlerime bu kadar odaklanip benim disimdaki herseye karsi farkindaligimi yitirmis olmam kendime kizmama yol acti - bir kez daha.

1 yorum:

  1. Bazen insan incitirmiyim düşüncesiylede bunu sormaya cesaret edemiyor ki.. Sende hata yok..

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com