18 Eylül 2013

Sonbaharın Resmi Olarak Gelişi

 
Dün (17 Eylül 2013) Sonbaharın ilk yağmuru yağdı buralara.
Üşüdüm.
Sonbaharı hissettim.
Kasvetli ve kapalı havalara hiç alışamadım.
Güneş görmeyi her zaman tercih ettim, hala da ederim.
Çok yakmasın ama varlığını göstersin isterim.
Güneşe uyarlı benim ruh halim.
Varlığında sorun olmaz ama yokluğunda hemen modum düşer, boğulur gibi olurum.
İçim sıkılır.
Yağmuru severim ama. Çok severim.
Rahmettir.
Yıkar herşeyi.
Berekettir.
Arınmadır.
Ama hava hep kapalı olmasın mükünse :)


Fotolar buradan, buradan, buradan ve buradan.

2 yorum:

  1. Bana sorsalar aynı cümleleri sıralardım.
    Kış çok uzun sürüyor. Bu biraz haksızlık bence.
    Ankara'nın kışı çok soğuk. bu da biraz şanslık sanki szin açınızdan..

    Mümkünse hep ilkbahar olsa.
    Nisan yağmurları yağsa yalnızca ;)
    Ne güzel olurdu ama :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, ben de çok seviyorum ilkbaharı. Nisan sonu-Haziran başına kadar olan süre harika bence :)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com