12 Haziran 2013

Çekiliş Sonucu

Burada duyurusunu yapmış olduğum hediye çekilişinin sonucunu açıklıyorum.

O tarihten sonra yaşanan olaylar hepimizin önceliklerini değiştirdi.
Bloga yazmak zor geliyor bana, çoğu blog tutan kişiye olduğu gibi.
Son günlerde yayınlanan yazılar daha önceden yazıp otomatik olarak yayınlansın dediğim yazılar. Hatta bazılarını blogu açıp görünce şaşırdım, tamamen unutmuşum.

Yorum bırakan herkese çok teşekkür ediyorum.
Gülümseyerek okudum hepsini.
İyi ki varsınız diyorum, iyi ki paylaşıyoruz. Bilgileniyoruz, seviniyoruz, çoğalıyoruz.
Benden yana gökkubede hoş bir sada bırakabildiysem ne mutlu bana.
Bir ufak bilgi kırıntısı, küçük bir anı, bir gülümseme.. Daha ne isterim?

Gelelim çekiliş sonucuna.
Random.org sitesinde yaptığım çekilişe göre hediye setinin sahibi
6 numaralı yorumun sahibi MügeG. oldu.
Kendisini tebrik ediyorum ve açık adresini bildirmek üzere bana mesaj atmasını bekliyorum :)

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com