10 Şubat 2010

+1 :)


Isvec gezisine yalniz gittigimi yazmistim ya; yalniz degildim aslinda :))

21 yorum:

  1. waaaaawww bu harika bir haber Banuu :)))

    Tebrik ederim...cok sevindim yaaa;)

    9 aylik bu guzel sureci saglikla tamamlaman dilegimle:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir haber bu, hayırlı olsun şimdiden, ay ben de heyecanlandım yaa:)))

    YanıtlaSil
  3. Ayse ve Umit; cok tesekkur ederim :) Ben hala inanamiyorum, esim de oyle! Sanirim zamanla dank edecek kafamiza :)))

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu nasıl kaçırdım?! Yaşasın!!! Tebrikler!

    YanıtlaSil
  5. Tesekkurler Elif, merak etme birsey kacirmadin, hersey yeni basliyor :))

    YanıtlaSil
  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))))

    YanıtlaSil
  7. Bugün aldığım en güzel haber bu,inanılmaz sevindim..
    Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  8. Pelincim, cok tesekkur ederim :) Allah o gunleri tum isteyenlere gostersin!

    YanıtlaSil
  9. Hosgeldin Hulya! :)
    Tesekkur ederim!

    YanıtlaSil
  10. Ah o ikinci çizgi yok mu, bütün blogu kaplar yakında :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, bloğumuza bıraktığınız nottan ulaştım size, çok çok tebrik ederim!! Ne mutlu bir haber:))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, bloğumuza bıraktığınız nottan ulaştım size, çok çok tebrik ederim!! Ne mutlu bir haber:))

    YanıtlaSil
  13. Damla, ben de oyle dusunuyorum, yakindir o gunler! :)

    Sadece Anne, hosgeldiniz, cok tesekkurler! :)

    YanıtlaSil
  14. çok cici bır blog olmus ellerınıze saglık.tebrık edıyorum bu arada:)şimdidien hayırlı olsun.blogunuzu zılemeye alıyorum.paylaşımlar ıcın bende beklerım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  15. Tulin, hosgeldin! :) Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin! Iade-i ziyarete geliyorum hemen.

    YanıtlaSil
  16. Aaaaa yeni görüyorum, tebrikler. Süper bir haber bu:))

    YanıtlaSil
  17. ne güzel yaa o gezide yalnız değilmişim demekkk :)
    allah tamamına erdirsin :)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  18. Cok sagol Gizem :)
    Benden de sevgiler!

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com