11 Aralık 2010

Yorgunluk

Bambinonun 9. haftasinin bitmesine 1 gun kala annesinde de yorgunluk kumulatif olarak artmaya devam etmekte sevgili okur!

Bu hafta verem, karma ve zaturre asilarini yaptirdik. Karma asi biraz agri yapti ki tum gun gece ve gunduz bagirarak acisini belli etti oglan :( Zaturre asisindan sonra ise (onu cuma, diger asilari carsamba gunu oldu) yine ayni seyler devam etti gaz sancilari ile birlikte. Uykulari kusa dondu, maksimum 20 dakika. Ustelik gece uykusuna da dun 11 gibi ancak yatabildi, o da 2 saat surdu sadece! Hani anneler diyorlar ya hep hasta olusuna degil de huyunun degistigine yanarim diye, bizimki de o hesap iste! Saat 9 da yatip 3-4 saat uyuyan oglan artik o uykusunu da kesintisiz uyumaz oldu. Hal boyle olunca o 3-4 saatte dinlenebilen anne bedeni yorgunluktan sinyaller vermeye basladi. Sag el bilegimi sarmaya basladim, oyle agriyor ki! Bir de uykusuzluk nedeniyle tatliya duskunlugum artti. Her turlu tatliyi sorgusuz sualsiz mideye indirmeye basladim. Uyurken salgilanan ve dinlenmeyi saglayan bir enzimi tatli yiyerek telaf etmeye calisirmis vucut.

Bugun yagan karla kisa resmi olarak giris yaptik. Bir ara disari cikmaya nyetlendiysek de arabanin temizlenmesi falan derken bambinoyu usutmeyelim diye geri eve girdik. Bunu da not etmis olalim.

12 yorum:

  1. Çoğu bitmiş, azı kalmış arkadaşım. 3. ay bitince rahatlamaya başlayacaksın. 4. ayına bayılmıştım ben kızımın, harika bir ay :)

    YanıtlaSil
  2. aynen ben de sağ bileğimi sarıyodum,voltaren merhem cok iyi geldi bana.
    anneler ne cok yıpranıyo dimi,çocuklar büyüyo ama.Neyse Allah sağlık versin.

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam ona demek çok ağladı.
    Bizim de salı günü aşılarımız.Bakalım ne olacak?
    3-4 saatlik uykular uzun zamandır bizden uzak.En fazla 2 saat uyuyor.
    Ben de hiç doğumdan sonra tatlı falan istemezken şimdi deli gibi tatlı yiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Önemli birşey öğrenmiş oldum sayenizde.. demek benim şiştikçe şişmemin sebebi, kilolarımın azalmasının değil aksine artmasının bir sebebi de uykusuzluk imiş.. tek başıma bebekle, uykusuzluk, yorgunluk yoğun tatlı isteği ile birleşmiş ve ortaya devasa bir bünye çıkmış.. siz üstünüze alınmayın bende bir de tiroid rahatsızlığı vardı ondan da veremedim:)

    YanıtlaSil
  5. CokBilmis, insallah dedigin gibi olur cunku onceleri 3 aylik olsun rahatlarsin diyenler simdi 6 ayi bekle demeye basladilar :))

    Cokoprenses, voltarene ben de baslayacagim bu gidisle! Annelerin hakki gercekten odenmez!!

    Yildiz, bzim de aynen oyle bu aralar. Tatli istegi gayet normal, dert etme, yemeye devam :PP

    YanıtlaSil
  6. Deli Anne, uykusuzluk ve yorgunluk pek cok seyin tetikcisi olabiliyor. Lutfen yemenize icmenize dikkat edin, protein ve enerji agirlikli beslenin emi!Tiroid de kilo vermeye engel olabiliyor tabi!

    YanıtlaSil
  7. ben hep tatlı yedim emzirme süreceim boyunca, ve kendi saptamam su içersen süt olabilir ama ben enerjim bittiği için tatlı yiyiyorum idi. iyi saptamışım:)
    keza emzirmeyi bırakınca iştahım bitti. ve tatlı yememe rağmen kilolarımı kolay vermiştim ben.

    ikincide nasıl olacak acep:))

    YanıtlaSil
  8. Saricizmeli, iyi tespit yapmissin :) Ikincide de cok farkli olmaz gibi geliyor bana! Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  9. Arada boyle uyku degisikleri olabiliyor. Arhan da bir ara 23 e cekmisti uykusunu. Saat 18:30 da basliyordum uyutmaya, o saate kadar 10 ar dakikalik araliklarla uyaniyordu. Donem donem yasaniyor yani maalesef bunlar. Hepimize sabir yani boyle donemlerde :(
    Tatli konusundaki durumda haklisin, yorgunluk arttiriyor istegi sanirim. Ben tahin-pekmez hastasi oldum :) Hamilelik oncesi zorla yerken, hamileligimin 6. ayiyla beraber cok yemeye baslamistim, simdi de her yemek sonrasi yiyorum, yuh bana :))

    O minik bambinoyu operim operim operim :) Telastan sevemedim bile o gun.

    Aslihan

    YanıtlaSil
  10. Aslihan, sabir anahtar kelime her konuda sanirim :) Tahin pekmez enerji bombasi ve cok yararli, baklava falan yemekten iyidir bence! Arhani opuyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  11. 1 ölçek Vitamin:)
    2 ölçek Anneanne ve Babaanne takviyesi tavsiye ederim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ozge, bu receteyi uygulamaya calisiyorum ben de :))

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com