28 Aralık 2010

Bebeklerde Ates

Hastalik tum bebeklerden uzak olsun oncelikle. Biz yine de tedbrimizi alalim. Sevgili Evren bebeklerde ates oldugunda ne yapilmasi gerektigi ile ilgili bir yazi yazmis sagolsun, buradan ulasabilirsiniz. Ne olur ne olmaz diye kaydediyorum.

Ates konusu sanirim en cok konusulan konulardan biri anneler arasinda. Konuyla ilgili onlarca forum var, emziren anneler grubunda da cok konusuluyor. Aklimda kalan birsey varsa,o da atesli bebegin cildine sirke, limon ya da kolonya gibi ani ates dusurebilecek maddelerin surulmemesi gerektigi... Bir de ates dusurucu verildiginde bebegin uzerindekileri atesi var diye cikarmak da tehlikeli olabiliyormus cunku ates dusurucu aniden bebegin vucut isisini dusurebilirmis. Bir de elektronik ates olcerlerin net olarak olcemediklerini hatirliyorum, 3-4 defa olcup ortalama alinmaliymis cunku her defasinda farkli sonuc alinabiliyormus.

4 yorum:

  1. Son söyledigin daha cok kulaktan ölcümler icin gecerli. Popodan dijital termometre ile yapilan ölcümler gayet güvenilir ve tek kez yeterli. Ama bunu kastediyordun belki de zaten...

    YanıtlaSil
  2. Aile büyükleri çıldırabilir, ama ateşe en iyisi sık sık banyo!
    Denenmiş ve kanıtlanmıştır. Hem üst solunum yollarını da açıyor, bir taşla...

    YanıtlaSil
  3. Evren, popodan olcum yapildigini bilmiyodum sayende ogrendim. Evet ben kualktan olcerleri kastetmistim.

    Ozge, banyoyu da notaliyorum bir kenara!

    YanıtlaSil
  4. onun ayrica termometresi var tabii bu arada ;)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com