10 Ekim 2010

Gobek

Tecrube edilerek ogrenilen bircok sey ogrenmeye basladim bebekle birlikte. Bunlardan biri de dogumdan sonra oyle hoop diye gobegin eski haline donmemesi! Normal dogum da olsa gobek oyle birkac gunde eski halini almiyormus. Su anda hala alti aylik hamile gibiyim :) Goren ve bilenler korse takmami tavsiye ediyorlar. Doktorum ise korsenin uzayan kaslari kisaltmayacagini, ancak egzersiz yaparak kaslari eski haline getirebilecegimi soyledi. Goren ama bilmeyenler ise ikinci cocuk icin beni tebrik ediyorlar :)))

Ogrendigim baska birsey de dogumda ancak bebek arti plasenta kadar kilo veriliyormus, daha fazlasi degil. Ben 53 kilo basladigim hamileligimi 68 kilo ile tamamlayarak 15 kg aldim. Dogumla birlikte 4 kilo vermisim sadece; su anda 64 kiloyum. Hamilelik oncesi boyuma gore cok zayif oldugumdan cok fazla sikayet etmiyorum halimden :) Yakisti bana kilolar :P

4 yorum:

  1. bebeğin hayırlı olsun öncelikle.göbek 3 haftaya kadar iner ama eski haline dönmesi aylar alıyo malesef.yağlar kalıyo şişklinlik inse de:)kilo milo boşveeer,hepsi gidecek.

    YanıtlaSil
  2. Gobekten ote sislikler kaliyor uzunca sure. Dogumdan sonra gun gun sislikler indigi icin de kilo vermesen de olculer daha normale donuyor... Ben de azimle eski halime donmeyi bekliyorum ama kilo vermek icin bir cabam yok. Ne de olsa sut veriyoruz degil mi ama :P
    Opuyorum minisi ve seni...
    Aslihan :)

    YanıtlaSil
  3. Daha cok erken kilo hakkinda konusmak icin :) ama 40. gunun sonunda bayagi bir gitmis oluyor kilolar :)

    YanıtlaSil
  4. Kilolar gidecek demiş ya herkes, inanamıyorum :) Ben emzirdiğim ilk 6 ay kilo almaya devam ettim. Ancak regl olduğum 9. aydan sonra kilo vermeye başladım ve şu an 13. ayda hamilelik öncesi kiloma inmiş bulunmaktayım.
    Neticede gitti mi kilolar, gitti :)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com