31 Aralık 2012

2012'nin Son Yazısı







 
2012 güzel bir yıl oldu sanki. Daha doğrusu farklı bir yıl.
İşe başladım. Çalışan bir anne olmanın tüm duygularını tattım.
Düzen oturtmakla geçti bir süre.
Bambinonun yeni düzene alışması ile.
Yılın en güzel getirileri yeni yerler görmek oldu.
Yepyeni mekanlar, farklı insanlar, gezmece, görmece.
Uzun tatiller, dostlarla buluşmalar, yeni yerler keşfetmeceler.
Çok iyi geldi bana, bize, hepimize!
Çok şükür önemli bir sorun yaşamadık.
Allah kimseye dermansız dertler vermesin.

2013 tek sayı olduğu için midir nedir, biraz soğuk geliyor bana.
Şimdilik.
Elbet alışırım ona da :)
Dilerim beraberinde hep güzellikler getirir.
Gönlümüzden geçen dileklerin en hayırlı olanlarının gerçek olmasını diliyorum yeni yılda.
Sevgiler
XX

Foto


6 yorum:

  1. mutlu yıllar inşallah her şeyin daha güzel olduğu bir yılın geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şerife, size de mutlu yıllar :)

      Sil
  2. Mutlu yıllar Banu'cum... her yıl farklı beklentilerim olurdu; bu yıl öööylesine geldi bana. Belki seninle aynı nedendendir :)

    Hepimiz için mutlu ve sağlıklı bir yıl olsun! Vay beee, ne güzel seneydi o sene, diyelim :)

    Sevgiler!!! Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu yıllar Başakçım :)
      Umarım dediğin gibi bir 2013 geçiririz, çok güzel anılarla doldururuz içini.
      Sevgiler :)

      Sil
  3. yeni yılınız kutlu olsun..
    ben de bu yıldan çook çok umutluyum çok güzel şeyler olacağını ümit ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durununannesi, size de iyi yıllar :)
      Umarım beklentinizin üzerinde harika bir yıl geçirirsiniz!!

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com