24 Ağustos 2012

Sabah Sabah

Bambino anlaşılan gece boyunca gün içinde öğrendiklerini pekiştirmekle uğraşıyor.
Nasıl mı anladım?
Sabah kalkar kalkmaz öğrendiklerini anlatmaya başlıyor daha yataktan kalkmadan :)
Uyanınca "Günaydın" diyoruz kojoyla ona, bu onu çok mutlu ediyor.
Önce durumu izah ediyor:

- Gündüys (gündüz) oldu. Günes deldi ... Akjam oldu. Karanlık ooldu. Biz uyudu ... Uyaaandı.

Sonra başlıyor direktifler vermeye:

- Babba, yat. Uyu.

- Anne, m.eme kapat (gece boyu açık büfeydi tabi). Kalk. İçeyi dit. Kitap oku.
Ben:
- Hangi kitabı okuyayım oğlum?
- Veli'nin kuyaabiye-si oku.

:)

Sonra indirimden gelecek senelerde giysin diye aldığım, şu anda Bambinoya elbise gibi olan yeşil çizgili kolsuz tişörtünü görür, yanına gider hemen:

- Kuyudu (yıkanmıştı, kurumuş). Eay giycek. Giy... Giy.. (giymeye çabalıyor)

Babasının yardımıyla giyer. Muhtemelen tüm gün öyle dolaşacak :)

Bu arada yeri gelmişken itiraf edeyim: Bayramda tepeden tırnağa uyum içinde olan cicili bicili giysiler giyerek pamuk şeker kıvamına gelen çocuklara gıpta ile baktım. Zira, bizim oğlan bayramda da geleneği bozmadı, ne giymek istiyorsa onu giydi. Mavi crocs ayakkabılar, arabalı çorapları, yeşil çizgili tişörtü. Tişört elbise gibi uzun olunca şort ya da pantolon giymeye gerek duymadı Bambino :) Büyük dayılara giderken tişörtünün önünün kirlendiğini söyleyerek kapının önünde mavi gömleğini giymeye razı ettik. Ama onun dışında tüm bayramı kendi tarzında giyinmiş olarak tamamladı. Ben de boşuna uğraşıyorum kombin yapmakla; gömlek, pantolon almakla :P

4 yorum:

  1. Bayramlık kıyafet bilincini oğluma aşılamayı istiyordum bu sene ama dolabına bir baktım herşey yeni.Daha önce sırası gelip de giyilmeye fırsat bulamayan bir şort thshirt'ü bayramlık yapıverdim.Pek umursamadı kıyafeti zaten,benmişim umursayan:)Çizgili thshirt,Bambinonun şimdiden bir tarzı olduğunu gösteriyor,şanslısınız.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan daha önce giymediği birşeyleri giymesi zaten :) Sizin oğlunuz sizin seçimlerinizi giyiyor ne güzel. Bizimkinde bir cinslik var ama çözemedim :P

      Sil
  2. ah o özenmeler bende de var valla. Bayramlık kıyafetmişi,elbiseymiş ilk 1-2 yaşında giydirebildim sonra tayt-tshirtle bayram geçirmeler başladı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bir iki sene giydirmişsin. Ben hiç giydiremedim. Kendi istediklerini giymesi bir yana kirli ya da buruşuk şeyler giyiyor bizimki, tam sokak çocuğu yaa :))

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com