26 Aralık 2011

Akıl Oyunları

Bambino son gunlerde bu tur minik ve ici su dolu olan sus esyalari ile ilgileniyor. Eline alip her tarafina evire cevire bakiyor, ici su ve kucuk beyaz taneciklerle dolu oldugundan sallayip kar tanelerinin dusmesini izliyor. Keyif aliyor bundan.

Bu resimde gordugunuz de bunlardan biri. Viyana hatirasi. Bambino digeriyle oynarken elime aldim, ben de Bambino gibi evirdim cevirdim, salladim, dondurdum. Sonra uzerindeki kabartmalara baktim. Viyana'yi anlatan birkac yer. Nereler oldugunu hatirlamaya calistim. Sonra Viyana'ya ne zaman gittigimi dusundum. Ve iste o noktada film koptu bende. '2004 ya da 2003'tu galiba' dedim once. Sonra 'Acaba 2006 miydi?' 'Yok yok, 2006 olamaz, tek basima gitmistim Viyana'ya, kojo yoktu' dedim. Uzun bir sure dusundum ama tam tarihi hatirlayamadim.
O zaman karar verdim, ne zaman nereye gittigimi yazmam lazim, yoksa boyle kalakaliyorum iste! Ama bir yere bile ne zaman gittigimi tam hatirlayamiyorken diger yerleri nasil bilecektim ki? En iyisi fotograflari sakladigim hard diski bulup taramali. Ama ne zaman yapabilirim ki bunu? Yeterli zaman yok. Neyse, bulunur bir yolu...
O sirada bu yuvarlak susun altindaki etikette kursun kalemle yazilmis ve silinmeye baslamis bir not fark ettim: 'ARALIK 2005' !!!
Aklimi seveyim :)

4 yorum:

  1. Sen düşüne dur önceki sen yazmış işte tarihi:)

    doğumla birlikte beyin hücrelerimizde eksiklik olmasından mı artık annelik hallerinden mi bilmem ben de bazı şeyleri hatırlayamıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Yildiz, Allahtan yazmis yoksa hic hatirlayamayacaktim. Unuttugum seyler oyle cok ki bilemezsin. Insallah duzeliriz :)

    YanıtlaSil
  3. Albumler en iyi kayit tutulan yerler... O yuzden sanal da olsa album hazirlamak ise yariyor ;-) Ben bu is icin kenarina not alinabilen turden seyleri kullanirdim.

    Yaslaniyoruz yahu :P

    YanıtlaSil
  4. Berceste, firsat bulursam buraya not dusecegim gittigim yerleri. Bakalim ne zaman? Yaslaniyoruz saka maka...

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com