15 Ekim 2009

Okula Ara ;)


Okul basladi baslamasina ama ben okula gitmek yerine Avrupa'ya tatile gitmeyi daha uygun buldum :)
Bir kiz arkadasim ile Malta, Sicilya ve Napoli taraflarina 10 gunluk bir geziye gittik. Iyi ki de gittik! Hava guzeldi, mevsim iyiydi, cok turist yoktu ve cok guzel yerler gorduk ve cok keyif aldik gezimizden!
Tabi geri dondukten sonra okulun 2 haftasi bitmek uzere oldugundan bir an once aradaki acigi kapatmam icap ediyor.. Bu donem aldigim 4 dersin de sunum ve ekstra odevleri var.Ben ne yapiyorum peki, ne ev isi, ne okuma, ne de okulla ilgili baska birsey! Sabahtan beri o site senin bu site benim internette takiliyorum! Ders olmasin da ne olursa olsun :)
Ben Sali gunu geldim, kojo da dun Kuzey Irlanda ve Irlanda'ya gitti. O bizim gibi temel ulasim araclari ile degil, ozel taksilerle gezmeyi tercih ediyor sehirleri, aramizdaki kucuk fark bu :) Rahatina duskun insanin hali baska oluyor canim :)
O gitti diye ben de en azindan mutfak ve ev islerine ara verdim, hafif yemeklerle geciniyorum simdilik..
Sanirim biraz calismaya baslasam iyi olacak.. Ama once su siteye biraz bakinayim ;)

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com