24 Ekim 2009

Yeni Saclarim

Ben Turkiye'deki dizileri takip etmiyorum. En son AvrupaYakasi'ni izliyordum, o da aninda degil, canim istediginde internetten. Bildigim kadariyla su anda en cok takip edilen dizilerin basinda Ask-i Memnu geliyor. O kadar cok blog yazisi goruyorum ki bu diziyle ilgili. Senaryo belli aslinda, sonucta Halit Ziya Usakligil'in romanindan uyarlama. Ama insanlar bu diziyi "kim ne giymis, ne takmis, makyaj nasil yapilmis" onun icin izliyorlar. Bir nevi sosyallesme araci. Sonucta dizinin ertesi gunu cay molalarinda, telefonlarda, internette forumlarda, bloglarda kisaca sosyallesilebilecek her anda bu diziyi konusuyorlar. Sosyolojik olarak incelemek lazim.

Ben de takip ettigim bloglarda konu ile ilgili yazilar gorunce okuyorum, dizi ile ilgim sadece bu kadar :) Gecenlerde Banu Peyker'in saclari ile bilgili bir yazi yazinca ilgimi cekti. Sac renginin nasil yapildigini soruyordu. Gelen cevaplara bakinca yapilan islemin tipki gecen ay TR'ye gittigimde benim sacima yapilan islem oldugunu anladim :) Meger krepe balyaj ile bu renk ve goruntu elde ediliyormus. Ben saclarimi yaptirdiktan sonra "Cok sariya kacti, sanki her yeri boyandi" diye dusunup begenmemistim sacimi. Zamanla renk biraz akmaya basladi ve Londra'ya donunce cok guzel iltifatlar almaya basladim. Sanirim giderek alistik birbirimize, simdi memnunun kendilerinden :) Iste Peyker'in yeni saclari:




Bu da benim saclarim:




Gerci isiktan benim saclar daha sari gibi cikmis ama aslinda balyajli. Dipleri daha koyu, uclari daha acik renk gorunuyor. Uzun bir sure bu saclarla dolasirim artik :) En azindan dizi bitene kadar :P

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com