28 Temmuz 2011

BMW 1.16i, Sen Var ya Sen


Bekar ya da evli ve cocuksuz olsaydim kesinlikle sahip olmayi isterdim sana BMW 1.16i

Seninle gecirdigimiz birkac gunde beni genclik :P gunlerime goturdun!

Formula1'i yakindan takip eden, arabalarla ilgili her ayrintiyi bilen, erkeklerle oturup araba muhabbeti yapan beni hatirladim sayende yeniden.

Kucagimda Bambino varken bile sofor kojo gaza bastikca cikan guclu motor sesi beni endiselendirmekten ote mutlu etti icten ice... Ozlemisim.

Son model ve gicir gicirdin. Muhtemelen ilk sahibin bizdik. 

Bembeyazdin. Cok guzeldin.

Yine de senden ayrilmak cok zor olmadi. Zira cocuklu aileler icin tasarlanmadigin pek belliydi.

Yeniden kendi arabamiza gecince 'oh be' dedim, yalan degil :)

Yine de tesekkur ederim sana, bana Bambino oncesi, hatta kojo oncesi zamanlarimi hatirlattigin, tebessumle bircok aniyi bana tekrar animsattigin icin!

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com