4 Haziran 2010

Hissediyorum!

Hafta basinda aniden soguyan hava, evde oldugum halde beni hasta etmeye yetti! Burnum tikali, bogazim gicik, hafif bir oksuruk ve ara ara gelen bas agrisi.. Tipik soguk alginligi belirtileri.. Ogleden sonra baslayan kafami tutamama olayi ve geceleri devamli tikali burnumun beni dogru durust uyutmamasina hic girmiyorum bile!

Isin kotusu pazartesi gunu bir sinavim var ve dogru durust calisamiyorum! :(

Hala gecmedi meret, bir sure de gececegi yok gibi :(

Neyse, bu postu yazmamin nedeni aslinda bebegin hareketlerini hissetmeye basladigimin notunu almakti :)

Sabahtan beri ara ara, ani ama saniyelik darbelerle hissediyorum bebisi! Hatta birinde kojo da hissetti :)

Daha onceden nadir de olsa kelebek gibi hareketler hissediyordum ama bugun itibariyle bariz tekmeleri hissetmeye basladim!

22. hafta+1 gun: Ilk tekmeler ve ilk hastalik (bu son olur umarim!) Ilginc bir kombinasyon oldu...

9 yorum:

  1. Cok sevindim:)) Hamilelikte bagisiklik sistemi vucut bebegi kabul etsin rahatca diye dusuyor biliyorsun, o yuzden iki kat dikkat etmek lazim canim.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun.. Ayrıca çok sevindim:)) bende 21-24 haftalıkken hissetmiştim...o dönüşler daha da sertleşek,haberin olsun:))

    Güzel bir hafta sonu diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun ama merak etme çabuk atlatırsın, bende aynı haftalarda bir grip geçirmiştim. Bolca taze meyva tüket, istirahat etmeye çalış.

    İlk tekmenin büyüsü bir başka değil mi? Şimdilerde ben onun gövdesini her yer değiştirdiğinde bir mucizeye tanıklık ediyor gibi hissediyorum. Bazen karın boşluğuma attığı tekmeler beni güldürüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun ..
    Onu hissedebilmek içinde bir canlı olduğunu bilmek çok farklı birşey değilmi ? Umarım sağlıklı,hayırlı bir evlat olur annesine.
    Sevgilerimle
    A.B

    YanıtlaSil
  5. canım, ne güzeldir onu hissedebilmek. Bu arada fotoğraf ta bir o kadar uygun olmuş posta:))

    YanıtlaSil
  6. cok sevindiim :) umarim bu haftasonu biz de hisederiz o minik tekmecikleri :D

    YanıtlaSil
  7. insaallah daha iyisindir ve sinavinda guzel gecmistir..

    Hareketlerini hissetmene de cok sevindim..bebegi hissetmeye baslayinca aradaki bag da daha bir kuvvetleniyor sanki degil mi?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hamileliğin en keyifli zamanları bebişle iletişime geçtiğin zamanlar :D İleride dahada güçlü vuracak ve yanlarından gıdık alıyorsan seni içeriden gıdıklayacak :D

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com