20 Eylül 2009

Bayram Gunu Yollarda

Donus yolundayim..
Istanbul Ataturk Havaalanında..
World Lounge da sanki mekani bn kapatmisim gibi yiyip icip internette takilip tv izleyip vakit geciriyorum..
Bayramin ilk gunu olmasi nedeniyle, daha dogrusu bayramin pazar gunune denk gelmesi ve genelde cumartesiden insanlarin yola cikmasi nedeniyle tenha burasi bugun..
15 gunluk Turkiye arasi bitti.. Nasil gecti anlamadim, hem de hic!
Sevdiklerimi gordum, hasret giderdim, biraz orda biraz burda takildim, Ankara'dan pek cikmadim ama dolu dolu zaman gecirdim..
Iyi geldi, hem de cok!
Londra'ya donuyorum, beni bekleyen pek cok sey var, is anlaminda cogunlukla.. ama en onemlisi esim, canim, hayat arkadasim... o beni bekler...
Daha fazla bekletmemeli dimi :)
Iyi bayramlar!

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com