10 Mart 2010

Reykjavik


Bunca aktiviteden sonra son gun daha hafif bir program yaptim kendime: Reykjavik'te takildim, alisveris yaptim, kafeleri dolastim, sokaklarda gezindim, sonra da otele gelip TV izledim :)



Reykjavik kucuk, sirin, kendi halinde bir baskent. Evler rengarenk, arabalar rengarenk, doganin kis renklerine inat bahar ve yaz havasinda sokaklar! Sokaklarda dolasirken alelacele cektim cogu evin fotografini, sanki biri gorurse "cekmesene kardesim evimin fotografini" diyecekmis gibi geldi. O yuzden fotolarda artistik bir yan yok :)


Halkin cogu Lutheryan mezhebindenmis... Reykjavik'teki katedral'e bayildim, o kadar guzel bir mimarisi var ki! Hele aksam isiklandirinca cok guzel gorunuyor...


Dunyanin en kucuk saat ureticisi Reykjavik'teymis. Bircok unlu isim Reykjavik marka saat takiyormus, ben ilk defa duydum!


Bunlari tek basima yaptim, zira kojo Izlanda'da kayak yapma fantezisini gerceklestirmeye gitti! :) Hamilelik olmasa ben de takilacaktim ama insallah bir dahaki sefere :P


Pistin acilis dakikasindan kapanis dakikasina kadar kayan kojo otele dondugunde "Birkac gun daha mi kalsak?" diyerek gununun ne denli guzel gectigini ozetlemis oldu :))


Ertesi sabah erken saatlerde olan ucagimiza giderken gokyuzunun renkleri yine muhtesemdi: Sari, turuncu, yavruagzi, hafif kirmizi... Cok guzel bir ugurlamaydi :)


Izlanda gezisi nasil bir dunyada yasadigimizi bize bir kez daha hatirlatti! Nasil bir doga, nasil bir evren... Doga ile basbasa kaldigimiz, doganin ne kadar muhtesem oldugunu bir kez daha anladigimiz ve dogaya karsi yasamak yerine doga ile yasamanin keyfini cikardigimiz bir gezi...

6 yorum:

  1. Ooff muhteşem,saat markasını bende ilk kez duydum.. bina çok görkemli...

    YanıtlaSil
  2. Pelin, oyle gercekten de. Insallah sen de gorursun oralari en kisa surede!

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel resimler. Çok sevdik sitenizi hemen takibe aldık

    YanıtlaSil
  4. ne guzel bir yemis sevmemde guzel fotograflarini etkisi buyuk tabi:)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com