28 Şubat 2011

Telepati

Ozguranne bu yazisinda annelerle cocuklar arasinda telepatik bir iliskinin varligini sorgulamis ve deneyimlerimizi paylasmamizi istemisti. Ben de cevap olarak sunu yazdim, buraya da kaydedeyim dedim:


'Dun gece Bambino sik uyandi yine, bu aralar rutini boyle :) Ama uyanirken bir degisik hali var sanki, birseyden rahatsiz ya da bir derdi var ama anlatamiyor sonucta; daha 4,5 aylik.

Neyse, bir emzirme seansindan sonra yine once onu yatirdim sonra da ben yattim ve bir ruya gordum. Ruyamda Bambino oturmus iki eliyle ayak bileklerini kasiyordu hatur hutur, coraplarin lastik kisimlari sikmis! Ben de 'aferin oglum, artik kendi kendini kasimayi ogrendin ne guzel' diyorum oglana mutlu mesut bir sekilde.

Sonra uyandim ve oglanin coraplarini cikardim hemen, ruyanin etkisiyle. Gercekten de bilekleri kasinmis olacak ki bu islemden sonra 2 saat uyudu kesintisiz!

Ilk defa basima boyle birsey geldi, o da senin yazina denk geldi :) '

Bambino derdini ruyama girerek anlatti, hala inanamiyorum :)

1 yorum:

  1. Bilimsel olarak kanıtlanmış bulgular var bu konu ile ilgili.Hamile iken okumuştum bebeklerin anneleri ile nasıl iletişimde oldukları bu özellikle ilk 1 senede çok fazla olurmuş.hatta anne üzgünse bebek de üzgün olurmuş.yani bu bizim günlerdir konuştuğumuz konunun kanıtı aslında.biz iyi olucağız onlar da iyi olacak kafaya takmayacağız onlar da sakinleşecek,her şey yoluna girecek.
    Rüyamda görmesem de bende de aynı şeyler oluyor hatta ben de çok defa altını aç dediğimde kendime kakayla karşılaştım gece vakti.Çooook kez hem de.
    Seninki artık tam msjı göndermiş.
    Bambinonun tavşanlı pijamasının aynısı bizde de var benayaklı pijamalarının üzerine çorap giydiriyorum hem kaşındırıp iz yapmıyor sıkmıyor rahat ediyor bizimki:))tabi ayaksız olanlar da durum fena.

    ne zaman odasına gitsem ses duymadığım halde uyanık oluyor:)gece uyanıyorum gözümü açıyorum ağlamasa da kıpırdanıyor bolca uyanacak ya da bir derdi var.

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com