23 Kasım 2009

Kiz Kiza Bulusma



Haftasonu, donem sonuna yetismesi gereken 3 projeden birini bitirmeye adadim kendimi. Cok istedigim gibi verimli calisamasam da, projelerden biri bitmeden haftasonu bitmeyecek diye inat edince pazar gecesi normalden daha gec bir saatte yatarak da olsa tamamladim birini! Super! Darisi digerlerinin basina!

Cumartesi aksami burada tanistigim arkadaslarimla kiz kiza bir bulusma gerceklestirdik. Southwark'daki Ev Restoran'a gittik. Acaip yagan yagmur, semsiyemi ikide bir ters donduren ruzgar, elimdeki google maps'den print edip okumya calisirken yagmur damlalarindan hamura donen bir yol tarifi esliginde Waterloo sokaklarinda kaybolmamla basladi gece! Yanlis yone gittigimi fark etmem uzun surmese de sakir sakir yagan yagmur ve son hiziyla esen ruzgarda iki dakikalik yolu onbes dakikada almam pekhos olmadi tabi. Neyse, tekrar istasyona dondum ve haritayi tekrar gozden gecirip tekrar denedim ve bu sefer basardim :) Tabi olan fon cektigim saclarima oldu, gidene kadar tekrar kivircik hale geldiler, hatta daha da kotusu kabarip bonus kafa gibi gorunmeme yol actilar.

Blog dunyasindan tanistigim ilk kisi Esra'nin sayesinde cok ama cok eglenceli bir aksam gecirdik! Esra ile Londra'ya gelmeden once baslayan muhabbetimiz burada iyice koyulasti! Sagolsun beni kendi arkadas cevresi ile hatta denk geldiginde Turkiye'den gelen aile ve akrabalari ile bile tanistirdi! Frekanslarimiz biribirini tutunca aktiviteler birbirini takip etti.

Ev Restoran'in yemekleri gayet basariliydi. Kekikli kulbasti ve mezeler gercekten cok lezzetliydi. Tatlilar icin superdi diyemeyecegim ama yedigim cikolatali kek tazeydi. Tum siddetiyle yagan yagmura inat saatlerce muhabbet ettik, birbirimizin hayatlarina ortak olduk, hikayelerimizi paylastik, birbirimize tavsiyeler verdik, ve tabi ki bir sonraki aktiviteyi konustuk :)

Soylemeye gerek yok tabi, bir sonrakini iple cekiyorum! Turkiye'ye donunce belki de en cok bu kiz kiza bulusmalari ozleyecegim...

3 yorum:

  1. Biz de cok keyif aliyoruz :) Seni cok ozleyecegiz ve arayacagiz gibi geliyor bize :((

    YanıtlaSil
  2. güzel bir anınız olmuş. Sizin adınıza sevindim. Londra'ya yolum düşerse Ev Restoran'a gidip yemeklerini tanımak ve test etmek isterim. :) Bu güzel yazıyı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com