5 Kasım 2009

Susi


Bugun Wasabi'de susi yedim. Eee, bunda ne var diyeceksiniz. Soyle ki, benim kojo yemek konusunda biraz muhafazakardir, oyle her seyi "Tamam hadi deneyelim baklim" diye indirmez mideye. Arastirir, ne var icinde sorar, nasil yapildi sorar, sorar da sorar. Hal boyle olunca degisik mutfaklari denemeye merakli ben de ona eslik etmek icin Turk yemekleri disinda birsey yiyemem. Aslinda kojo bana karismiyor, ama ben onsuz takilmak istemiyorum, o yuzden ben de yemiyorum oyle degisik seyler. Ama ne zamandir icimde kalan birsey susi yemek. Matah birsey oldugundan degil, sadece burada nasil yapiliyor denemek icin. TR'de yedigim susiler biraz agir gelmisti sanki, oyle hatirliyorum. Bugun Wasabi'ye gittim bir arkadasimla. Ve yedigim susiler gercekten hafif ve cok lezzetliydi. Megersem gunluk olarak yapiliyormus, o yuzden tazecikmis. Afiyetle bir porsiyon yedim, sosuyla birlikte. Eve gelip kojoya birlikte yiyebilecegimizi, gorunusuyle tadinin cok farkli oldugunu soyledim. Bana "sonucta cig balik yemiyor musun?" dedi. "Yani, evet.." dedim. "Baska sorum yok" dedi ve gitti :) Bu hikaye de burada bitti :)

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com