3 Kasım 2009

Yagmur Botlari


Bugun acaip yagmur yagdi. Artik sezon acildi diyebilirim. Okula giderken de gelirken de sakir sakir yagan yagmur eslik etti bana. Sakir sakir yagdi ama hic rahatsiz etmedi. "Hay Allah, nerden cikti bu simdi, her yerim camur olacak tuh!" gibi cumleler kurdurtmuyor burada yagmurlar. Evet, siddetli yagiyorlar bazen ama gercekten rahatsiz etmiyorlar. Her yeri tertemiz yapiyorlar. Daha da ilginci, insanlar yagmurla yasamayi oyle bir ogrenmisler ki, ruh hallerini yagmurun ya da kapali havanin etkilemesine asla izin vermiyorlar. Yani yine mutlular, yine gulumsuyorlar! Bu ulkenin bana kattigi ya da katmasini diledigim ozelliklerden biri de bu galiba. 


Hava boyle olunca yine Burberry botlarimi giydim. Ustune de kirmizi sirinlik muskasi paltomu giyince iyice cocuk oldum ben :) Her su birikintisini atlamadan ustune basan, yagmuru tam yasamak icin binalarin dibinden degil de caddeye yakin yerden yuruyen, arabalarin islatmasina aldirmadan ilerleyen mutlu bir cocuk! Hele donus yolunda cok keyiflendim, sonbahar yapraklarinin olusturdugu yiginlara basa basa geldim eve :)


"Havalar nasil olursa olsun sizin havaniz guzel olsun!" Ne kadar guzel soylemis buyugumuz ;)

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com