3 Şubat 2011

Mim: Bambino Olmak ya da Olmamak

MerakliCuce mimlemis beni. Bu seferkini fazla uzatmadan cevapliyorum.


1. Siz , kendi çocuğunuz olmak ister miydiniz?


Bir yandan evet, bir yandan hayir. Evet isterdim, cunku simdiki imkanlar daha fazla ve ebeveynler cok daha bilincli (Her ne kadar her zaman bilgi mutluluk getirmiyor olsa da! :P). Her anne gibi ben de cocugum icin en iyisini istiyorum ve her konuda karar vermeden once danisiyorum bircok kaynaga. Eskiden boyle bir luks yokmus, doktor bile bulmak zormus bazi durumlarda. Bu anlamda Bambinoyu sansli goruyorum. 


Hayir istemezdim cunku ilk zamanlardan sonra baslayan hayat kavgasini yasamak bana zor geliyor simdi dusununce! Sinavlara gir, derslere calis, universite sinavi, meslek secimi, es secimi, ise girmek falan bana cok ama cok zor geliyor. Bunlari tekrar yasamak istemezdim, halimden memnunum cok sukur :))


2. Hayır ise, bunun ne kadarı siz’den kaynaklanıyor?


Yukarida da bahsettigim gibi, bunun hicbir tarafi benden kaynaklanmiyor :) Bambinonun onunde insallah koca br hayat var ve onu istedigi ve mutlu olacagi sekilde yasamasi icin elimden geleni yapacagim. Belki benim yasadigim sirayla yasamayacak hayatini, belki sinavlara girmemeyi tercih edecek, belki evlenmemeyi sececek, belki de universite okumak istemiyorum diyecek. Umarim tum onyargilarimdan arinmis bir sekilde onun her halinde yaninda olmayi becerebilirim ve her kararini saygiyla karsilarim. Ancak kendimi tekrar o evreleri yasarken dusunemyirum, dusunmek istemiyorum ya da. Halimden memnunum cok sukur :) Sevabiyla gunahiyla...


Merakli Cuceye bu dusundurucu ve eglenceli mim icin tesekkur ediyor, cevaplamak isteyen herkesi sobeliyorum.

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com