27 Kasım 2012

Meyve Sebzeleri Zehirden Arındırma Formülü

 
"Medeniyet tarımla başladı yine tarımla sona ereceğe benziyor. Genetiği değiştirilmiş ürünler, tarımda kullanılan pestisit ve herbisit gibi zehirli kimyasallar sadece toprakları mahvetmekle kalmıyor sağlığımızı da mahvediyor ve ekosisteme onarılması güç zararlar veriyor. Günümüzde bu kimyasallardan kaçış yok. Ne yiyeceğimizi ne içeceğimizi şaşırmış durumdayız.

Yediğimiz sebze meyvenin kalın kabuklu olanlarına bu zehirler giremiyor. Örneğin, kuru soğan, ceviz, fındık, kivi, muz, portakal gibi kalın kabuklu gıda maddelerini daha bir gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Tabii bunları yıkamadan soyarsak bıçak aracılığıyla içine yine de zehir bulaşmış oluyor.

Ama elma gibi meyveleri soyarak yersek kabuğundaki besin değerlerinden yararlanamıyoruz. Soymadan sadece yıkayıp yersek zehirleniyoruz.

Üzüm gibi kabuğu ince meyveleri,  bu zehirlerden nasıl arındırabiliriz? Nasıl dezenfekte edebiliriz?

İşte size formül:
Bir bardak su
Bir bardak sirke
½ limon suyu
Bir tatlı kaşığı kabartma tozu

Bunları karıştırın ve bir sprey şişesine doldurun. Meyve ve sebzelerinizi yıkadıktan sonra üzerine sıkın. Beş dakika bekleyin. Elmanızı kabuğuyla afiyetle yiyebilirsiniz. Marul, maydanoz gibi sebzeleri, üzüm, şeftali gibi meyveleri bu karışımın içinde beş dakika tuttuktan sonra gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.
Afiyet olsun."
Kaynak

15 yorum:

  1. Süper oldu bu!!! Derhal uygulamaya geçeceğim!!!

    Teşekkürler :)

    NOT: Blogda paylaşabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tabi ki paylaşabilirsin Başakçım :)

      Sil
  2. Sirkeyi kullanıyordum ama kabartma tozunu ilk defa duydum. Spreyi sıktıktan ve bekledikten sonra tekrar yıkamıyor muyuz? Öyle yiyor muyuz? Tadı değişmiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tomurcuk, tekrar yıkanmıyor. İşlemden sonra direkt yiyorsun. Tadında keskin bir değişiklik olmuyor.

      Sil
  3. aa supermis ama sirke kokmuyor mu yada sirke meyvenin ustune sinmiyormu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tijen, elma sirkesi kullanırsanız kokma riskini ortadan kaldırırsınız.

      Sil
  4. ben yalnızca sirkeyi biliyordum teşekkürler takibe aldım..

    YanıtlaSil
  5. Geçen gün aldığımız portakal resmen ilaç kokuyordu, içine işlemiş, düşünün...
    Portakalda böyle bir şeye ilk kez rastladık ve devamını yemeye hiç niyetimiz yok.

    Bu bilgiler çok iyi geldi bana. Hemen not ediyorum formülü..
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma, rica ederim, işinize yarar umarım. Biz de geçenlerde kestane aldık ama tadı sentetik gibiydi. Bambino hiç yemedi bile. Bebekler biliyor bu işi aslında. Onların yemediğinde mutlaka bir şey var.

      Sil
  6. Aynen bende sirke biliyordum sadece ..bu sekil yapip hazir edecegim...Saolun paylastiginiz icin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunlukcugum, rica ederim. Oralarda yoktur ama böyle zehirli gıdalar. Buradaki kadar değildir diye tahmin ediyorum. Burada denetim çok az malesef. Bu açıdan şanslısınız bence. Sevgiler :)

      Sil
  7. ılkkez duydum bu formulu ben zaten butun meyvelerı sırkelı suda yıkıyordum ama bunu duymamıştım :)

    YanıtlaSil
  8. Ama ama ama ama özlendiniz :) Bilginizi keyifle paylaştım :)
    http://www.facebook.com/beniyisimi2

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com