26 Temmuz 2013

Bambinonun Stili

Bambinonun kendi kıyafetlerini kendi seçtiğinden ve asla başka bir şey giymeye ikna olmadığından yeri geldikçe bahsediyorum.  Burada, burada, burada ve burada ısrarcı hallerinden örnekler okuyabilirsiniz. Yazıyorum yazıyorum ama inanmayanlar için görsel kanıtları da sunuyorum:

Altı kebap üstü şişhane. Bu haliyle kış günü sokağa çıkıp tüm gün gezdi.

Etiketinde 4-5 yaş yazan yağmurlukla Bambino. Yağmurluğun içi boş muhtemelen :)

Amsterdam'daki otelin lobisi için bu kıyafeti uygun gören Bambino :)

Evin içinde kapşon üstü baba şapkası stili :)

Banyo sonrası giyinmemeyi tercih eden ve bambu bornozu ile gezinen Bambino :) Bornoz için Hülya ile iletişime geçiniz.

Babasının tüm kravatlarını takarak yeni bir tarza imza atan Bambino :)

Bu haftasonundan taze taze: Hava 30 derece ama Bambino üşüyor olmalı ki tüm günü polar pijama takımı ile geçirdi. Aksesuar olarak seçimi ise lacivert bir külot oldu. Evet, boynundaki fular değil, bildiğiniz külot :)

18 yorum:

  1. Adam bu yaşta tarzını yaratmis , e özgüveni de yerinde daha ne olsun.ilk foto favori bence.bambino style iftiharla sunar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Umarım ileride "Anne beni rezil etmişsin ortalığa" demez :PP

      Sil
  2. Gerçekten şahsına münhasır bir kişilik ya :) Çın'ın kıyafetle hiç işi olmaz... ha bir ara ceket-kravat-gömlek-rugan ayakkabı dolaşıyordu, o ayrı. Bu arada da varsa yoksa dinozor tshirlteri. Ama onun dışında böyle bir stil sahibi değil :))) Yirim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız çocuğumuz yok ama sağolsun bu konudaki hassasiyetiyle kızı hiç aratmıyor Bambino :))
      Çın'ın dinozor sevdası çok bomba, takipteyim :)

      Sil
  3. Bayıldım vallahi, gayet özgür bir tarz ama en çok son fotoğraftaki fulara koptum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O fuların külot olduğunu fark edenlerin bakışlarını görmeniz lazımdı :)) Yaz günü bu şekilde çocuğumu dışarı çıkarttığım için epey malzeme olduk sanırım :P

      Sil
    2. :)))))))) Çok güldüm yahuuu :)) Olsuunnn, kimin umrunda ;)

      Sil
    3. Bambinonun umrunda olmadığı kesin :) Ben de millet çakmasın diye külotun etiketi dışına çıktığında içine doğru kıvırıp durdum :)

      Sil
  4. Valla ben Bambino'dan çok sizi kutlamak istedim, ne kadar sabırlı ve sakinsiniz. Kış günü don paça dışarda dolaşacak da ben tırnaklarımı kemirmiycem üşüyor bu diye :)
    Çocuğa dayatma yapmamanın açık örneğisiniz bence. Kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Dayatma yapmayı da denedim ama asla işe yaramadı, daha beter oldu, ben de vazgeçtim. Üşür de giymek isterse diye yanıma alıyorum kıyafetleri, isterse giydiriyorum. İstemezse kendi tarzında dolaşıyor gün boyu. Giyinmediği için hiç hasta olmadı şimdiye kadar, o konuda ben de hiç kuruntu yapmadım.

      Sil
  5. Büyüyünce ünlü bir tasarımcı olabilir :) Boynundaki külot detayı çok vurucu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçuk kaçık bir tasarımcı olabilir belki :P
      Sorma, o külotu çıkartmak için yapmadığım kalmadı, milletten de almadığım tepki. Bana mısın demedi bizimki! :)

      Sil
  6. oww cok iddiali! tarziyla adindan soz ettirecegi kesin :)
    yalniz yaz gunu polar pijamaya nasil dayandin be bambino :)

    YanıtlaSil
  7. Hahah :)
    Kravatlarla verdiği pozda çok yaratıcı..
    Ve utangaç ;)

    YanıtlaSil
  8. anne olmadan önce böyle abuk subuk giyinmiş çocukları görünce ne biçim giydirmişler bu çocuğu derdim ama Beray'dan sonra anladım o çocukların neden öyle gezdiğini :))) Artık kimseye laf etmiyorum. Külot çok yaratıcıymış ama gerçekten :) Nerden aklına gelmiş hay allahım yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tükürdüğüm ne varsa anne olduktan sonra hepsini yaladım, hala da yalıyorum ben de :))
      Külotu içine giyince kimse görmüyor ya, görünür olsun diye böyle yapıyor sanırım :PP

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com