4 Ocak 2011

Bambino 3 Aylik!

Bambino bugun itibariyle ucuncu ayini doldurdu, masallah ona :)

Hafta olarak da 13+2 gundeyiz!

Boy: 61 cm
Kilo: 5750 gr

Gecen Persembeden (30.12.2010) beri sol elini kesfediyor :) Eline uzun uzun bakiyor, bu da ne ola ki gibisinden :)))

Bu arada da yine ayni gunden beri sag elini agzina sokmaya basladi. Tabi tumunu sokamayinca parmaklarini teker teker sokuyor bu sefer ve fazla ileri gidince de oguruyor bir guzel!

Kaka yaparken sessizlesiyor ve genelde guvercin gibi ses cikarmaya basliyor, "buuuuu" diyor kesik kesik :))

Burnu ile agzi arasinda dudaklarinin iki kenarinda gamzemsi cukurlar olusuyor ses cikarirken. Opulesi seyler :))

Sabahlari kalkinca uzun uzun konusuyor bizimle, aman ne sesler cikariyor bir gorseniz! sabah nesesi yerinde cok sukur !

Dun (03.01.2011) ilk defa bir oyuncagini tutmak istedi bilincli olarak. Bir de ellerini birlestirdi! Parmaklar cok acemice hareketediyor tabi, oyle eglenceli ki onu izlemesi!

Bebisin her anina taniklik etmek cok heyecan verici :) Ben de onunla sanki tekrardan kesfediyorum kendimi!

Bambino hareketli bir bebek, sikintiya hic gelemiyor. Slingde durmuyor, disari cikarken tulum bile giydiremiyorum. Bazen uzerinde ne varsa onunla cikiyor, ustune battaniye alarak! Londradan onun icin aldigim ilk esya olan kahverengi patiklerini yine birseyler giymek istemediginden tepik atmak suretiyle cikarip firlatmis, kayboldugunu fark edince cok uzuldum! :(

Yine hareketli oldugundan enerjisini atmadan uykuya gecmiyor, aksamlari ozellikle uyutmakta zorluk cekiyorum. Tum gunun yorgunlugu birikiyor ve bu da daha cok uyarilmasina sebep oluyor sanirim. Ustelik ogleden sonralarini sakin gecirmeye gayret ettigim halde boyle.

Meme emerken de etrafla ilgilenmeye basladi, artik biraz emip doyunca oyuna vuruyor olayi :)

Bebeklere zorla birsey yaptirmak mumkun degilmis, bunu Bambino olunca anladim! Eskiden bana gore bebeklere  yapilmamasi gereken birsey yapildiginda anne babayi suclardim, ogretmiyorlar cocuklarina derdim. Ama simdi anliyorum ki, siz ne kadar isterseniz isteyin bebek istemedikce hicbir sey yaptiramazsiniz. Siz sadece ortami sunarsiniz, gerisi bebege kalmis! Ne cahilmisim eskiden!

13 yorum:

  1. 3. ayiniz kutlu olsun :) 3. yasinizi da kutlariz insallah :))
    yerim onun minik agzini :)
    Cok oksuruyorum, konusamadigim icin arayamiyorum su ara.. opuyorum sizi cok.

    YanıtlaSil
  2. Ebeveynlik, yaşamadan üzerinde ahkam kesilmemesi gereken bir şeymiş ama insan bunu da ancak yaşayınca anlıyor :)
    Neyse, ben Bambino'nun kakasının fark edilebilmesine takıldım. Madem bu kadar net ifade ediyor kendisini, "bezsiz bebek" olayına giriş yapmak istemez misin?

    YanıtlaSil
  3. Esracim, cok gecmis olsun! Bir an once toparlanirsin umarim!

    CokBilmis, aynen oyle, ben zamaninda soylediklerimi yutuyorum teker teker! Kakasini bazen fark ediyoruz bu seklde, bazen de bir anda yapiveriyor. Bezsiz bebek olayini dusunuyorum, kumas bezleri coktan hazir bile! Ama sanirim birkac ay daha bekleyecegim, gaz sorunu falan biraz daha duzelsin. Ha bir de kabiz oluyor bu ara, ne fenaymis yaa :(

    YanıtlaSil
  4. Nice aylara Bambino :)
    Kaka yaparken guruldama bizimkinde de var. Hemen anlıyoruz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ruh Dagi, tesekkurler :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. maşallah bambinoya. nice nice aylara diyelim o zaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Zeren, tesekkurler! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Maşallaaahh!
    aynılarından bizde de var canım artı olarak bol bol uyumama durumları:))

    YanıtlaSil
  9. Yildiz, tesekkurler ve kolay gelsinnnn!!

    YanıtlaSil
  10. Bambinooo...Kocaman oldun :)
    Masallah! Ama biz seni hala uzuunca goremedik :( Nice aylara...

    Aslihan

    YanıtlaSil
  11. Oyy kıyamam ya çok tatlı olmuş... 3 ay nasılda çabuk geçti... tabii birde sana sormak lazım... böyle çok hoşuma gidiyopr,her anına bizde tanık olalım...
    yerim o popoyu;)

    kocaman maşallah...

    YanıtlaSil
  12. Aslihan, cok tesekkurler!

    Pelin, evet bir de bana sor :P saka bir yana gercekten hizli geciyor, fotolara bakinca aaaa diyorum ne kadar kucukmus!

    YanıtlaSil
  13. bi maşallahta benden :) Allah nazarlardan korusun..

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com