5 Ocak 2010

Brunch ve Burberry


Pazar gunu sagolsun yine Esra biraraya getirdi bizi. Cok guzel haberlerle dolu bir brunch yaptik, yine Simithane'de! Bol sohbet ve bol muhabbet dolu bir gec-kahvaltidan sonra kizlarla ve MK'cimizla Hackney'deki Burberry Outlet'e gittik. Gercekten outlet oldugu fiyatlardan anlasiliyordu! Bazi urunlerde %80 indirim vardi! Tabi ki durmadim ve ben de birseyler aldim :) Magazada giyinme kabinleri olmadigi icin deneyemedigim urunleri evde deneyip, olmazsa geri goturmem gerekiyor ama ben hala denemedim hicbirini... Burberry'de butun ogleden sonramizi gecirmisiz, hic fark etmeden :) Sonrasinda erkeklerle bulustuk ve biz Esralarla South Bank'e gittik. Cok ruzgarliydi nehir kenari. Ilginc bir sekilde oldukca tenhaydi. Normalde kalabaliktan yurunmez :) Yuruyus parkurunu daha yarilamadan Esralar geri donmek zorunda kaldilar, zira MK'nin uykusu bolunmustu ve sicak arabasinda uyurken soguk ortama alismak istemedi... Onlar gidince biz yolumuza devam ettik kojo ile. Yilbasi susleri hala duruyordu yol boyu. South Bank'in en sevdigim yerlerinden biri neon isiklarla donatilmis agaclarin oldugu yer. Bu sefer agaclarina altindaki banklari da aydinlatmislar, oldukca guzel olmus. Fotograf makinem yanimda olmadigi icin foto cekemedim ama aslinda onlarca South Bank fotosu var arsivde :)

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com