9 Ocak 2012

Kendi Çapımda DIY Projem

Pek becerikli bir hatun değilimdir. Daha doğrusu çok heves ederim ama aksiyona gelince bırakır giderim. Takip ettiğim çok güzel insanlar var bloglarda, hepsinin 10 parmağında 10 marifet. Bazen gaza gelip deneyesim geliyor, alet edevat toparlıyorum, herşey hazır ama bu sefer de bendeki istek gidiyor. Ya da "Amaaaan kim uğraşacak şimdi?" diyorum, "Ne gerek var?" diyorum, diyorum da diyorum.

Geçenlerde sümbül alasım geldi, üç ayrı renk sümbül aldım eve. Mis gibi kokuyorlar. Gel gör ki saksıları minicikti, acilen yeni saksıya ihtiyaçları vardı. Saksı almaktansa evde Bambino oynasın diye atmadığımız peynir kutularına ilişti gözüm. Önce diperine bıçakla birkaç çizik attım. Sonra biraz toprak ekleyip sümbülleri yeni kutularına transfer ettim. Aslında bu halleriyle bırakacaktım ama tesadüfen bir çekmecede kendinden yapışkanlı kağıt buldum (zamanında çerçeve yaptırdığım amca vermişti lazım olur sakla diye). Bambino uyuduktan sonra kutuların üzerine yapıştırıverdim. En fazla 10 dakikamı almıştır bu işlem.



Yeni saksılarım böylece tamamlandı. Yapınca hoşuma gitti :)
Ancak daha fazlasını beklemeyin, benden DIY ancak bu kadar oluyor :)

2 yorum:

  1. mis gibi kokuyorlardır şimdi,ne güzel olmuşlar;)

    diy konusunda aynıyız senle,bir dünya şey görüp hepsine hevesleniyorum

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik, ben ellerimle bugun dedin yani :) Bknz Hindiba :)

    Aklinda bulunsun, o soganlari onceden alip da bir bardaga su koyup, uzerine oturtunca kokleri uzayip suyu buluyor ve orada bile aciyor ;-) Yani alanlari devrilmedigi surece pek az gelmez sanki :)

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com