2 Eylül 2009

Eylul Bir, Kis Geldi Londra'ya!


Nasil bir ruzgar vardi bugun, is cikisi ucacaktim neredeyse DLR ye ulasana kadar! Tamam sonbahari bekliyorduk ama bu kadar erken degil! Bari Ramazanin bitmesini bekleseydi.. Ya da projemi bitirip biraz keyfini cikarsaydim Londra'nin.. Yok, Eylul 1 geldi, tamam, yaz bitti.. Boyna atki ya da esarp dolamadan cikmamak lazim artik.. Gerci ben seviyorum, degisik bir hava katiyor insana, hos yani :)


Aksam eve geldim, gunlerdir girip de bulamadigim notlarimi posta kutumda bulunca cok sasirdim, hele icini acip notlari gorunce pek bir sevindim :) Hepsinden gecmisim, cok sukur! Hatta birkac dersten "Distinction" almisim :) Cok sukur dedim, derin bir oh cektim! Bu olayi kutlayalim diyerek aksam iftari Meze'de yaptik.. Bize cok yakin bir Turk restorani Meze, yemekler gercekten cok basarili, arkadaslarca da test edildi onaylandi!


Bir de yaklasik bir aydir Ekim ayinda yapacagim gezinin sadece tarihlerini belirlemeye ugrasiyorduk cok sevdigim bir arkadasimla, onu netlestirdik! Hatta eve gelir gelmez biletlerimi aldim, yanlislikla bagaj verecegim diye dusunerek bavul parasi bile verdim, halbuki bir canta ile giderim diyordum :) Neyse, gec olsun guc olmasin, ilk adimlari boylece attik bakalim.. Cok seviyorum gezmeyi, gezi organize etmeyi, her ayrinti ile ilgilenmeyi.. Kucuk butceyle buyuk isler basarmayi :) Bu da benim hobim :)


Hele en son Bath'e gittigimizde leylekleri havada gordum, pek bir keyiflendim :)


Guzel haberlerin alindigi ve guzelliklerin yasandigi bir gun oldu bugun.. Insallah en kotu gunumuz boyle olur!

0 kisi demis ki::

Yorum Gönder

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com