25 Şubat 2010

8. (8+0 - 8+6) Hafta


8. haftayi bitirdigim bugunlerde bebisimiz artik resmi olarak “fetus” unvanini kazanmis J Artik organlarin olusmaya basladigi bir doneme giriyormusuz. Bu hafta gozler ve dudaklar gelisimini surduruyormus ve agizda acma kapama hareketleri olusmaya baslamis! Hicbir sey hissetmesem de devamli hareket hlaindeymis ve yer degistiriyormus siklikla! Hafta sonunda bebisin boyu 4 cm e, agirligi ise 4 gr a ulasacakmis! Nasil bir mucizedir Allahim, inanilir gibi degil!!!

Bana gelince, cok sukur bulanti ve tiksinme gibi durumlarim hala yok. Yalniz cok zoraki yemek yiyorum, yani gunde iki ogun yesem yetecek gibi! Normalde de porsiyonlarim cok buyuk degildir, hamilelikle birlikte bu durum cok degismedi. Salata ve yesillik pek yiyemiyorum bir de, canim hic istemiyor. Halbuki belki canim ceker diye dun nar eksili, bol limonlu, zeytinyagli bir sos hazirladim salataya ama yine de bir-iki kasiktan fazla yiyemedim! Sut tuketimim de dustu bu ara, Allahtan peynir ve yogurt yiyorum severek.

Egzersiz olarak gunde yarim saat yuruyus yapmaya karar vermistim ama duzenli olarak ancak bir hafta yapabildim. Gunluk hayatin kosturmacasi isin icinde olunca, cok israrli olamadim bu iste! Ayni sekilde evde yaptigim yoga egzersizlerini basta her gun yapsam da, simdilerde haftada uc kereye cekmek durumunda kaldim.

Onumuzdeki haftalarda ajandam epey yuklu durumda. Insallah kolaylikla kalkarim her isin altindan. Gece uykumu tam aldiktan sonra gun icinde pek uyku hissetmiyorum simdilik. Ama geceleri de hakkini veriyorum uykunun, en derininden ve en ruyali olanindan J


Resim: firstscience.com

2 yorum:

  1. Güzel uykular hep sizinle olsun..

    hayırlı kandiller diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Guzel uykular hepimizin olsun :)

    Size de hayirli kandiller Pelincim...

    YanıtlaSil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com