4 Ağustos 2013

Bambino 34 Aylık

Bambinonun son ayı bir yandan hareketli, bir yandan durgun geçti.

Yaz sezonunda olduğumuz için Bambinonun parktaki oyun arkadaşları tatile gittiler ve Bambino tek başına ya da şanslıysa 1-2 arkadaşıyla takılmaya başladı. Bu anlamda "piyasa durgundu" :))

Diğer taraftan Ramazan ve havalar nedeniyle Bambinonun bitmez tükenmez enerjisine yetişmek pek mümkün olamadı :P Bakıcı teyzesi çareyi öğleden sonra uzun uykular uyutmakta buldu. Bambino uyuduğunda kendisi de uyudu :)

Haftasonu ise ben ve kojo Bambinoyu paylaştık :) Özellikle Cumartesi günleri sabahları ben, öğleden sonra kojo oğlanla ilgilendi. Sabah kargaların kahvaltı yapmasıyla birlikte Bambinoyla kendimizi dışarıya atıyorduk. Genelde otobüse binip Kızılaya gidiyorduk ya da mahallede uzuuun gezilere çıkıyorduk. Öğlene kadar süren gezimiz sırasında kojo evde dinleniyordu. Öğleden sonra ise kojo Bambino ile vakit geçiriyordu. Ben ya evde işlerle uğraşıyordum ya da dışarıda oluyordum. Akşam biraraya geliyorduk ve genelde iftarı dışarda yapıp öyle eve geliyorduk. Bilinçli bir tercih olmamasına rağmen Bambinoyu paylaşmak oldukça işe yaradı, hem ona hem bize. Pazar günleri ise bazen birlikte bazen ayrı takılıyorduk.

Gezme-tozma anlamında mikro gezilerin ötesine geçemedik. Bir keresinde Bambino ile kojo trenleri izlemek için Gar'a gittiler. Bakmışlar ki trenler tenha, atlamışlar birine ve doğru Eskişehir'e gitmişler :) Bambino yemiş-içmiş-gezmiş bir güzel :) Olan bizim kojoya olmuş tabi. Hem hazırlıksız gittiği hem de oruç tuttuğu için epey yorulmuş. Geldiklerinde ikisi de yorgundu ama bir sürü güzel anı biriktirdikleri için de mutluydular :)

Temmuz'un ilk haftasonunda Ankaralı Anneler grubunun Lozan Park'taki pikniğine katıldık Bambino ile. Sevgili Bahar burada yazmış. Biz çok eğlendik, çok güzel arkadaşlıklar edindik.

Bambino beni kojodan fena kıskanıyor dostlar :) Kojoyu benim yanımda gördüğü an koşa koşa gelip aramıza giriyor. Dışarıda bisiklet sürerken yan yana olmamızı istemiyor, kojoyla beni ayırıp ortamızda bisiklete binmeye devam ediyor :)

Bambino kuralları benimsedi mi mutlaka harfiyen uyguluyor. "Eve gelince eller yıkanır" prensibini eve giren herkese 1. dakikadan haykırıyor: "Ellerini yıkamadıııııın!" "Oğlum daha ayakkabılarımı çıkartmadım, bi dur" :))

Her seyahat öncesi Bambino hastalanır. Buradan ve buradan okuyabilirsiniz mesela... Bu defa da farklı olmadı. Bayram için yapmayı planladığımız seyahat öncesi de durum değişmedi. Bu defa değişik bir hastalık baş gösterdi Bambinoda: Hırıltılı öksürük. Genelde geceleri rahatsız ediyor. Gün boyu burnu tıkalı ve sesi kısık. Yeni sesi çok etkileyici, duymanız lazım :)) Doktor ve ilacı reddeden Bambinoya devamlı suretle bitki çayı, limonlu su içirip bol meyve yedirmeye çalışıyoruz. Allah'tan bu defa keyfi ve enerjisi yerinde, çok şükür. Beslenmesinden süt ve süt ürünlerini çıkarttık (Bilmeyenler için not: Süt ve süt ürünleri mukusu artırır ve hastayı daha çok rahatsız eder). Benzer şekilde vücudu yoracak gereksiz besinleri de minimuma indirdik: Ekmek, makarna, pilav, hamur işi gibi. Bayrama kadar toparlamasını umuyoruz.

Haftasonu teyzesi Bambinoya mavi bir sırt çantası hediye etti. O günden beri sırtında çanta ile dolaşıyor bizimki. Arkadaşının da varmış, öyle diyor :) Bir de kışlık bir ceketi gözüne çarptı, gece-gündüz onu giyiyor şu anda :) İkna etmek ne mümkün :))

2 yorum:

  1. Bambino iyidir inşallah şimdi,geçmiştir umarım.

    Hafta sonu Ankaradayım canım,geliyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, onunki geçti, sıra bize geldi..

      Benim de aklımdaydı, sana mesaj atacaktım, ne zaman geliyorsunuz diye.

      Yalnız bu haftasonu bir şehir dışında olacağız çok büyük ihtimalle :( Gitmezsek mutlaka haberleşelim.

      Sana sınavında bol şans diliyorum :)

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com